This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Convenient Location
Hotel Le Pleiadi, situated in San Felice Circeo, is just steps away from both a paid beach and a free public beach, offering guests the best of both worlds.
Comfortable Accommodation
The 2-star hotel features air-conditioned rooms with free WiFi and private bathrooms, ensuring a comfortable stay for all guests. Each room is equipped with a wardrobe and a flat-screen TV for added convenience.
Delightful Dining Options
Guests can enjoy buffet and Italian breakfast daily at Hotel Le Pleiadi, providing a delicious start to the day before exploring the nearby attractions.
Ready to experience the perfect blend of comfort and convenience at Hotel Le Pleiadi? Book your stay now for a memorable getaway.
When booking a half-board option, extra guests will be charged separately.Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
Pets are not allowed.
WiFi is available in the hotel rooms and is free of charge.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 5 years old stay for € 8 per person per night when using an existing bed.
You haven't added any extra beds.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Ottima la posizione di fronte al mare, con spiaggia convenzionata a 100 metri, appena attraversato il lungomare. Colazione abbondante e tanta varietà di dolci. Camera grande e pulita con terrazza vista mare.
L’arredamento anni 60 risente purtroppo del tempo passato e forse sarebbe opportuno avviare un investimento per il completo rinnovamento.
L'albergo è rimesso a nuovo ma l'arredo risulta un po' demodé.
Posizione ottima...Buona la colazione
Sicuramente l'arredamento, è datato e un pò spoglio...L'mpianto d'illuminazione andrebbe migliorato
Ottima posizione, staff molto gentile, colazione abbondante, buonissima confezione con il lido di fronte
Purtroppo, nel bagno al posto della doccia avevo una vasca da bagno con la doccia e farsi la doccia diventava anche pericoloso perché il fondo della vasca diventava molto scivoloso, a parte questo il resto è stato tutto perfetto.
Lati positivi sono la posizione, proprio sulla spiaggia ed a piedi per ristoranti e negozi, la gentilezza e professionalità ďei proprietari e del personale, il parcheggio, pulizia e rapporto qualità prezzo, convenzione con la spiaggia di fronte
Hotel che ha bisogno di una ristrutturata. La corrente saltava spesso, lo scarico del wc non funzionava bene, ascensore cigolante in maniera preoccupante. Colazione ok ma solo dolce e non salata
La vista desde el balcón era hermosa. La amabilidad de los dueños, la ubicación frente a la playa, el desayuno, todo muy lindo. Una hermosa experiencia al conocer el pueblo de mi papá
Posizione
Sicuramente un punto di forza di questa struttura è la posizione a 2 passi dal mare(50 metri a piedi) ed ha anche la spiaggia convenzionata con ombrelloni dedicati (la palma).
È da rivedere l'arredamento delle camere,un po' vecchio. Ma comunque accogliente e con tutti i servizi, come l'aria condizionata.
La cortesia e la gentilezza del signor Enzo
Ottima posizione
Il proprietario aveva difficoltà con il suo libro delle prenotazioni e quelle effettuate tramite Booking
Molto poco organizzato
Your guide to the flawless travel experience