This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Charming Historic Hotel in Härnösand
Refurbished 1800s Building: Hotell Royal, located just 200 meters from Härnösand Station, offers a unique stay in a historic building. The individually decorated guest rooms with wooden floors provide a cozy atmosphere for guests.
Complimentary Amenities: Enjoy free WiFi, parking, and a flat-screen TV with cable channels during your stay. Guests can also indulge in complimentary coffee, tea, and sweets at any time, adding a personal touch to their experience.
Convenient Location: Situated a short walk from the main street and close to attractions like a golf course and Västernorrland County Museum, Hotell Royal offers both convenience and charm for your visit to Härnösand.
Book your stay at Hotell Royal now for a memorable and comfortable experience in Härnösand!
Please note that the reception is not staffed in the evenings, and the staff can be reached anytime using the phone number provided on the booking confirmation.
Pets are allowed upon request for an additional fee of SEK 150 per night. Guests must use the Special requests box when booking and the request is subject to availability.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
Pets are allowed on request. Charges may be applicable.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 1 year old stay for SEK 200 per person per stay when using an available cot.
Children up to and including 5 years old stay for free when using an existing bed.
People no matter the age stay for SEK 250 per person per night when using an available extra bed.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Clean sheets and a good bed.
The curtains were dusty, there was no shower holder
Den var god och personalen trevlig
Fantastisk frukost! Nybakat fröknäcke och stort urval av annat.
Sehr gutes, umfangreiches Frühstück, Preis-Leistungsverhältnis völlig in Ordnung.
Zugang zum Haus mit Code problemlos, an der Rezeption lag ein Umschlag mit unserem Zimmerschlüssel.
Für ein Stadthotel völlig in Ordnung.
Hade betalat i förväg. Hotellet obemannat. När jag såg byggnadens yttre med flagnande färg, trasiga fönster och persienner kunde jag ej förmå mig att öppna och gå in. Vi bestämde oss för att ta kostnaden och söka ett annat alternativ. Om hotellet ser så vidrigt ut på utsidan vet man inte hur det ser ut på insidan.
Utmärkt alternativ när man är på genomresa. Rent och bekvämt.
Toppenfrukost!
Det var oerhört ren ock fiin i rummet !
Alt va bra
Facaden var i behov av renovering, men annars hotellet var mysigt och lugnt. Frukosten var bra!
Incredible breakfast
Everything was perfect
Nach dem ersten Eindruck vom äußeren Erscheinungsbild vom inneren Zustand positiv überrascht
Von außen runtergekommen
Varasin ja maksoin huoneen 3 hengelle
Kuinka ollakaan ketään ei ollut hotellissa paikalla
Emme päässeet sisään eikä kyseistä huonetta ollut vapaana
Saimme tiedon viestillä
Utmärkt frukost i ett charmigt frukostrum. Bra rum med bra sängar. Gratis parkering. Invändigt är detta ett fint hotell. Dock aningen långt till centrum.
Obemannad reception är aldrig optimalt men i detta fall fungerade det helt OK. Det som är verkligt tråkigt är att utsidan verkligen behöver en total översyn. Hade jag sett utsidan av hotellet innan jag bokade så hade jag valt något annat, men när du kommer inte är hotellet helt OK. Det behövs dock översyn även inomhus, t ex hade vi fyra persienner i vårt rum varav bara en var helt fungerande. Jag kan väl även tycka att hotellet ligger lite väl långt från centrum, det är typ 15 minuter promenad. I bottenvåningen ligger någon form av butikslokal. På de fuktskadade pappren i fönstren står det "öppnar inom kort", hur många år sedan sattes dessa upp?
Vårt rum på tredje våningen var fantastiskt, men saknade hiss.
Frukosten var så god, vällagad och fina lappar med tydligt innehåll.
Nu vet vi att man inte ska döma insidan när man bara ser utsidan
Ann o Bosse Sarebro, Arboga
Perfekta sängar och frukosten
Dåligt underhållen fastighet
Your guide to the flawless travel experience