This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodation
Nordfjord Hotell offers a serene escape in Nordfjordeid with its garden, terrace, and top-notch restaurant and bar. The 24-hour front desk, airport transfers, and free WiFi ensure a seamless stay for guests.
Comfortable Rooms
Each room at Nordfjord Hotell is thoughtfully equipped with a desk, flat-screen TV, and a private bathroom featuring a shower and hairdryer. Some units even boast a charming balcony for a breath of fresh air.
Relaxation and Adventure
Indulge in the rejuvenating Turkish bath or explore the outdoors with hiking and skiing options nearby. Whether relaxation or adventure beckons, Nordfjord Hotell caters to all preferences.
Experience luxury and comfort at Nordfjord Hotell - book your stay now for an unforgettable getaway.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
A deposit may be required at the property.
Free public parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Pets are allowed. Charges may be applicable.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 11 years old stay for NOK 200 per person per night when using an existing bed.
You haven't added any cots.
You haven't added any extra beds.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Jeg hadde utsikt mot en grønn hage, og det var helt stille i den delen av bygget der rommet mitt lå. Senga var brei og hadde kjempegod madrass. Jeg sov godt. Frokosten var flott. Det var varmt vann i dusjen. Spa-avdelingen frista veldig, men den hadde jeg dessverre ikke tid til å bruke.
Jeg kunne ønske at det var ei ekstra pute i senga. Foran hodeputa lå ei pute med tjukt, gult trekk, muligens ei pyntepute, for trekket hadde flekker. Jeg skulle ønske rommet hadde enten kaffemaskin eller vannkoker og kaffepulver. Et kjøleskap på rommet ville også ha vært bra å ha. Jeg misliker å måtte snakke engelsk når jeg besøker steder i mitt eget land, men ble nødt til det her. Hotelledelsen burde kreve at ansatte enten behersker norsk, eller sørger for å lære seg nok norsk til å kunne gjennomføre standardkommunikasjon ved skranken og i telefonen.
Convenient for the bus terminal.
Nice breakfast.
No coffee during the day. The coffee machine wasn't always working.
No kettle in my room
Beliggenhet og service
Frokost ok. Buffet om kvelden kunne vært bedre
Tesla-Destination-Charger vor Ort, allerdings nur einer und noch eine Wallbox für andere Fahrzeuge.
Nur 5 Minuten Fußweg zum Fjord bzw. ins Dorf.
Das Motel ist in die Jahre gekommen. Die mehrmalige Aufforderung, Kreditkarteninformation im voraus per WhatsApp zur Verfügung zu stellen. Bei Nichterfüllung, die Androhung der Stornierung. Check-In-Personal planlos und nicht unterstützend. Keine Hilfestellung bei Ausflugsoption. Trotz Vorabanfrage kein glutenfreies Brot aufgebacken. Es war bis 2.00 Uhr morgens Discoparty.
Nice, comfortable and very funcționale it has a fantastic spa with sauna, pool and jacuzzi: really welcome way to wind down at the end of a busy day!
Rommene er ok, frokost var bra nok
Det var veldig rotete og skittent i spa avdelingen. Badstua var ikkje på. Prøvde å sei ifrå ved å ringe på ringeklokke men kom aldri noken. Har vore fleire gonger men det blir egentlig berre verre for kvar gong.
Nothing in particular
Stupid reliance on Internet facilities. No secure Internet though. I got a message to give my review before I got there. Not possible to view Norwegian broadcasts. The shower made the whole bathroom wet. Sorry, never coming back.
Veldig god frokost. Hyggelig personale. Fint og stort rom og flott beliggenhet
Ikke noe spesielt
god
Schönes Zimmer, bequeme Betten. Türkisches Hammam und Jacuzzi waren sehr angenehm. Reichhaltiges Frühstücksbuffet für alle Geschmäcker.
Hei. Eg lurte på en ting eg og kjæresten min var der i natt altså fra lørdag 2mai til søndag den 3 mai. Tenkte eg vil bare klage litt til dokke angående oppholde når vi fikk rommet vårt var der gro skjete det låg rusk på golvet og skitten senge trekk og dyne trekk såg ut som nokken hadde sovet der og på bade var der skitten på gulvet og søpla på do var ikkje tømt og lukta heldt forferdelig kvalmt🤢 ned i toalettet var ikkje vaska låg spor av avføring nedi do og toalett papiret var ikkje bretta sann som det skal vere når du bestille ett hotell rom🛌😢 når eg betal litt over 2000kr så forventa eg når eg kommer inn på ett hotell at der e skikkelig reit og lukta godt og at der e god standar. Vil også påpeke at der var nokke rusk ned på gulvet også på rommet.😢 vi gjekk å klaga å fikk helde vis ett annet rom når vi kom inn der no så var der mye reinere og der var det skifta på senga helde vis å vaska men vil påpeke også der at der var litt skitten men der var bedre en det forge rommet.🛌😊 eg og kjæresten min for ut en tur å gjekk oss en tur å når vi kom tilbake på rommet fann vi ett glass eller en plastikk kopp med nokke drikke oppi som stod oppå hylla å då blei vi litt mistenksom vi begynte å lure på om nokken hadde vært på rommet vårt mens oss ikkje var der? Hmm det virka miktensksom! Så eg spør her for å være ærlig om eg kan veresåsnill å få igjen pengene eller at eg kan få igjen halv parten av det eg betalte pg av den hendelsen her.. takk på forhånd eg lika egentlig ikkje å klage men det her e første gangen eg gjør desverre for sann e det ikkje akseptabelt å levere fra seg rom på ett hotell.
Hei. Eg lurte på en ting eg og kjæresten min var der i natt altså fra lørdag 2mai til søndag den 3 mai. Tenkte eg vil bare klage litt til dokke angående oppholde når vi fikk rommet vårt var der gro skjete det låg rusk på golvet og skitten senge trekk og dyne trekk såg ut som nokken hadde sovet der og på bade var der skitten på gulvet og søpla på do var ikkje tømt og lukta heldt forferdelig kvalmt🤢 ned i toalettet var ikkje vaska låg spor av avføring nedi do og toalett papiret var ikkje bretta sann som det skal vere når du bestille ett hotell rom🛌😢 når eg betal litt over 2000kr så forventa eg når eg kommer inn på ett hotell at der e skikkelig reit og lukta godt og at der e god standar. Vil også påpeke at der var nokke rusk ned på gulvet også på rommet.😢 vi gjekk å klaga å fikk helde vis ett annet rom når vi kom inn der no så var der mye reinere og der var det skifta på senga helde vis å vaska men vil påpeke også der at der var litt skitten men der var bedre en det forge rommet.🛌😊 eg og kjæresten min for ut en tur å gjekk oss en tur å når vi kom tilbake på rommet fann vi ett glass eller en plastikk kopp med nokke drikke oppi som stod oppå hylla å då blei vi litt mistenksom vi begynte å lure på om nokken hadde vært på rommet vårt mens oss ikkje var der? Hmm det virka miktensksom! Så eg spør her for å være ærlig om eg kan veresåsnill å få igjen pengene eller at eg kan få igjen halv parten av det eg betalte pg av den hendelsen her.. takk på forhånd eg lika egentlig ikkje å klage men det her e første gangen eg gjør desverre for sann e det ikkje akseptabelt å levere fra seg rom på ett hotell.
Your guide to the flawless travel experience