This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Convenient Location
Located in Karlsruhe, Hotel Am Karlstor is just a short walk from the city centre, exhibition centre, and Konzerthaus concert hall, offering easy access to major attractions.
Modern Rooms
The hotel provides modern and practical rooms, all equipped with free Wi-Fi, a private bathroom, and a LED flat-screen TV for a comfortable stay.
On-Site Amenities
Guests can enjoy the convenience of having a supermarket, bakery, bistro, café, dry cleaners, hairdresser, and underground parking within the hotel building, easily accessible by elevator.
Experience comfort and convenience at Hotel Am Karlstor. Book your stay now to enjoy these fantastic amenities and more.
One child under 13 years old stays free of charge in an existing bed.
Smoking is not allowed in the rooms. The hotel will charge you EUR 200 extra if you smoke in the rooms.
Housekeeping and linen change service are inclusive.
When booking 5 rooms or more, different policies and additional supplements may apply.
A deposit may be required at the property.
Private parking is possible on site (reservation is not needed) and costs EUR 15 per day.
Pets are not allowed.
WiFi is available in the hotel rooms and is free of charge.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 3 years old stay for € 15 per person per night when using an available cot.
Children up to and including 6 years old stay for free when using an existing bed.
People no matter the age stay for € 20 per person per night when using an available extra bed.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Die Mitarbeiter waren alle freundlich.
Das Zimmer war nicht wie beschrieben, es war sehr laut, sehr warm , keine Klimaanlage oder ähnliches vorhanden, Zimmer war in der 4. Etage somit stand die warme Luft, das Frühstück ist für den Preis pro Person sehr schlecht.
Das Dame am Empfang war sehr freundlich und hat für jedes Problem eine gute Lösung gefunden.
Das Bett war sehr bequem. Die Zimmerausstattung war ansprechend.
-Es wäre schön gewesen eine Flasche Wasser als Begrüßung auf dem Zimmer zu haben.
Bei der Sauberkeit ist deutlich Luft nach oben ...
-Das Parkhaus ist schlecht beleuchtet und verwinkelt. Ich habe das als höchst unangenehm empfunden. Zum Parken muss man auf eine Metallkonstruktion fahren Traglast je 2Tonnen. In der Mitte verläuft ein Längsträger zur Teilung. Mit einem Volvo C 70 war das eine Herausforderung.Hätte da noch jemand neben geparkt wäre ich nicht mehr ins Auto gekommen. Das sollte unbedingt in der Beschreibung stehen. Ich hätte dann ein anderes Hotel gewählt.
L'emplacement
La chambre n’a pas été faite durant le séjour..3 nuits
Le séchoir à cheveux ne fonctionnait pas
1 boîte avec des aliments était restée dans le placard..
Having a dirty room very dirty windows and men’s underwear hanging outside the window that shows cleaning stuff didn’t do good job. Breakfast food had lots of flys food should have been covered 🤮
Nothing
Not clean at all!
No AC!
Very loud voice from the S-Bahn
Lage, Zimmer
Frühstück klein, Deckenflur sieht katastrophal aus, Abends kein Zugang zur Hotellobby, keine Notfall Nummer bei Problemen ( nur erreichbar bis 23uhr)
Extrem schlechter Umgang mit zahlenden Kunden. Unsere Karte zum Eintritt hat nicht funktioniert und wir mussten uns spät abends ein anders Hotel suchen.
Ein Hotel das schon sehr in die Jahre gekommen ist. Die Einrichtung schon ramponiert.
Die Straßenbahn ist schon sehr laut. Und die Gegend naja. Als Frau alleine nicht so gut. Es mag ja sauber sein trotzdem wirkt es schmuddelig. Noch mal würde ich dort nicht einchecken.
Uklizeni pokoje nebylo každý den.
Nichts
Abends bei Ankunft die Zimmerkarte aus der Schlüsselbox entnommen und festgestellt dass damit das Zimmer nicht geöffnet werden kann. Anrufe wurden ignoriert. Anschließend als wir eine sms geschrieben haben dass die Karte nicht funktioniert wurden die Telefone abgeschaltet. Wir musste uns um 23:00 Uhr ein anderes Hotel suchen. Am nächsten Morgen wieder dort hin. Eine Frechheit wie mit uns gesprochen wurde. ,,ist mir egal“ ,,ich blockiere alles damit ihr keine Bewertung abgeben könnt“ die Karte hätte funktioniert wurde nur falsch rum eingesteckt. Ja ist klar!! Achtung!! Nicht hier buchen. Unglaublich was hier los ist
De kamers waren prima: netjes en schoon. We hebben goed geslapen.
In de gangen was het minder goed schoon.
Your guide to the flawless travel experience