This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodation
Experience the elegance and comfort of classically furnished rooms and suites at Hotel Uzbekistan. Relax in air-conditioned rooms with flat-screen TVs and enjoy the convenience of minibars and fine fabrics.
Dining Excellence
Indulge in a culinary journey at the elegant restaurant offering European cuisine and local specialties. Unwind at the Vena café-bar with a variety of beverages or grab a quick bite at the on-site snack bar.
Wellness and Convenience
Take advantage of the gym, sauna, and massage services for relaxation. With free parking and a prime location near transport links and attractions like Amir Temur Square, Hotel Uzbekistan offers the perfect blend of luxury and convenience.
Please note that according to recent government regulations this property cannot accommodate arrivals from red zone countries.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in public areas and is free of charge.
Pets are not allowed.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 10 years old stay for free when using an existing bed.
Children up to and including 5 years old stay for free when using an available extra bed.
People 6 years old and over stay for US$30 per person per night when using an available extra bed.
You haven't added any cots.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
The location was great but the hotel is very outdated
地下鉄駅と近いのでタシケント観光しやすい。
スタッフの対応は良い。
旧ソ連っぽさ、ウズベキスタンの伝統ホテルを味わえる。
設備が古すぎる。部屋が埃っぽい匂いがする。
ドアの開閉、鍵の開閉はかなり力を入れないとできない。写真ではバスタブがあるように見えたがシャワールームしかなく、それも洗濯機置き場くらいしかない。その上シャワー置き場が高すぎる場所に固定されており動かせない。シャワーの水はバスルーム全体に出てしまいびしょびしょに。バスルームのドアも便座に引っかかって閉めることができない。
トイレの水も流せず、スタッフがすぐに確認して直してくれたが、旅の終盤でこれはかなりキツかった。共用スペースも暗い。
ただ、チラッと他の部屋が見えた際に広い部屋はそれなりに綺麗に見えた。
Location
Staff, facility, furniture, room. I lost my sunglasses in my room but they don’t want to responsible. Too bad!
Beautiful piece of history.
Should have a cafe not just a restaurant
Только месторасположение
Старый ремонт, не работает система кондиционирования, душно в холлах и номерах. Все очень изношено.
Por la ubicación y buena atención del personal.
Mobiliario un poco deteriorado y se tendría que renovar
good location,pleasant and friendly staff ,clean facilities
the room telephone didn’t work
The location and the brutalist architecture is absolutely splendid. Some beautiful details of the design are still preserved.
The bed is extremely uncomfortable and the bathroom should have got renovated years ago.
J’ai eu une chambre au 8ème étage
Il y avait tous le confort : un salon avec 2 fauteuils, un grand lit confortable, une télé, une bouilloire et un frigo (avec un petit freezer)
Et même un petit balcon
La wifi fonctionnait très bien
La climatisation aussi mais par contre pour l'arrêter ou la réguler ce n’était pas du tout pratique car il fallait se mettre à genoux et tendre le bras dans un placard à l’aide de la torche du téléphone
La salle de bain est grande avec une baignoire
L’eau était juste chaude (sans besoin de rajouter d’eau froide) mais avec une bonne pression
Tous les jours on nous donne 2 petites bouteilles d’eau
Le petit déjeuné est un buffet avec pas mal de choix
C’était bon mais pas exceptionnel
Il y a un restaurant au 17eme étage (avec la vue côté façade derrière les vitres), il est possible de se faire livrer dans sa chambre
Et il y a une petite épicerie sur le côté droit de l’hôtel, au rez de chaussé, à l’extérieur, qui est ouverte jusque tard
Par contre attention :
J’étais en classe économique j’avais donc une chambre de l’autre côté de la belle façade (les chambres impaires)
L’inconvénient c’est que la vue est moins belle et le coucher de soleil se fait du côté de la belle façade
De plus le soleil se lève du côté des chambres impaires (économiques) et donc il tape sur les vitres dés 5h du matin (en été)
Pourquoi je mets une mauvaise note :
Il y a eu 3 soirées durant mon séjour dans les salles de réceptions du rez de chaussé avec la musique à fond, qui faisait même vibrer les vitres de ma chambre qui était au 8ème étage! (jusqu’à 00h00)
Les gérants préfèrent gagner de l’argent en louant leurs salles pour des soirées au détriment du conforts de leurs clients qui dorment juste au dessus !!!!
Et aussi parce que j’ai bien demandé avant de venir (par message) si je pouvais payer en espèces, en dollars US, ils m’ont dit oui et lorsque je suis arrivé ils me disent que ce n’est pas possible, que c’est une erreur
Donc pas cool !
The location is superb
The facilities are good
Breakfast ok
Iconic +++
My room was not hovered but otherwise it was very clean
The staff very young, could be more helpful
Well located, amazing vies, close to the metro
The fridge was a bit loud
Your guide to the flawless travel experience