This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Indulge in Alpine Luxury
Skiing Paradise: Immerse yourself in the thrill of Europe's largest indoor ski hall right at your doorstep.
Culinary Delights: Delight your taste buds at our fondue restaurant, grand café, or Bistro for a memorable dining experience.
Relaxation & Convenience: Unwind in contemporary rooms with climate-control and take in the stunning views from our relaxing terrace.
Experience the perfect blend of adventure and comfort at Alpine Hotel SnowWorld. Book now for an unforgettable stay amidst the picturesque South Limburg.
Children aged 0-3 are free. Baby cots are available upon request for EUR 20 per night.
Children 4-12 years are EUR 30 per child, per night.
The property will only accommodate the number of guests specified in the booking confirmation.
Please note that construction work is taking place nearby from March 3, 2026, to June 5, 2026, and some rooms may be affected by noise.Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
A deposit may be required at the property.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Pets are allowed. Charges may be applicable.
Private parking is possible on site (reservation is not needed) and costs EUR 7.50 per day.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 3 years old stay for € 20 per person per night when using an available cot.
Children up to and including 3 years old stay for free when using an existing bed.
Children from 4 years old to 12 years old stay for € 30 per person per night when using an existing bed.
You haven't added any extra beds.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
De behulpzaam personeel. Ze zetten allemaal zicht 100% in om je goede ervaring te geven. We hadden avond eten niet gereseveerd en hun hebben alles aan gedaan om toch daar te kunnen eten
Als je met vrienden op kamer slaap was de douce nog al open gevoel en geen zit plekje
Good location
Room was spacious
I made the reservation one day in advance and paid in full. Upon arrival and after completing the check-in process, I was informed at reception that there would be a power outage during the night (22:00–06:00). Only after receiving the room did I notice that a message had been sent earlier that same day, while I was traveling (a 5-hour flight followed by a 3-hour drive), making it completely unrealistic for me to see it in time or make alternative arrangements, since I arrived at the hotel at 9:40 PM.
I find it unacceptable that such a major issue, no electricity, no lighting, and no internet during the night, was not clearly disclosed before the booking, considering the stay was already paid in advance. Additionally, the hotel charges €9 per day for parking, which I find unreasonable, particularly for longer stays.
Het matras was goed.
Prijs was oke voor 2 personen en 2 nachten
Heel dunne dekens, ik had het koud.
De deur naar de wc/douche liep vast waardoor de doorgang heel smal was...niet zo fijn voor een wat steviger persoon.
Douche was inconsistent qua warmte
Onvriendelijk personeel in het restaurant, niet zo fijn na een dag hard werken en een beetje vriendelijkheid en service verwacht wordt.
Hal bij de ingang naar het hotel had een sterke urine geur.
Rolgordijnen hangt achterstevoren in het kozijn, waardoor er veel licht naar binnen komt.
Locatie
Wegens niet vermelde werkzaamheden vanaf aankomst 15u in de herrie van boren, hameren etc gezeten tot 18.30u. Tot tenminste 22.30u ging het geschreeuw van werklieden en het schuiven van het interieur (interieurbouwers) verder kortom, een verschrikkelijk verblijf.
Aardig personeel en dichtbij van alles
Het is niet heel schoon. Erg luidruchtig, en best wel stoffig.
Dicht bij skipiste
Douche niet koud te stellen was echt veel te heet om te kunnen douchen ,als de douche aangezet werd liep t water de wc in .. gemeld bij receptie maar helaas niets mee gedaan .. pistes ook voor de helft dicht maar toch volledig moeten betalen .. zeer slechte ervaring dit keer hier
Great being able to stay next to slopes for next day snowboarding
The hotel feels impersonal compared to pre-covid times. The nice dining area isn't used for breakfast anymore and it feels more like a service station. However, the hotel was undergoing a much needed refurbishment so hopefully it'll improve.
De locatie - gezien ik moest werken vlak bij hotel - dan is dat lekker dicht bij
Teleurstellende ervaring - ze waren er een gehele etage aan het verbouwen boven mijn kamer en ook klussen in gang.
?
Bedden waren zeer low budget. We zijn dezelfde avond weer terug naar huis gereden (twee en een half uur). De afspraak met Thermae 2000 de ochtend erop hebben we voorbij laten gaan.
Ook zeer duur parkeren €9,-, ook het elektrisch laden van de auto was erg duur.
De aanpassing van 2 naar 3slaapplaatsen,kamer zelf had z’n beste tijd gehad,kussens voldeden echt niet,kamer was in erg rumoerig gedeelte!!(schreeuwen/deuren slaan)
op zich een prima accommodatie met een goed ontbijt\
als je voordat ik boek communiceert dat er tot 4-6 renovatiewerkzaamheden zijn, dan vindt ik het niet kunnen dat op 7 juni om 7.00 uur herrie van renovatie is, en mijn badkamer en wastafel onbruikbaar zijn omdat er alleen gloeiend heet water uit komt. Meerdere gasten klaagden hierover, ik ben benieuwd of daar nog compensatie voor komt. Ik had niet geboekt als ik dat had geweten
Gezellig hotel met leuke bar en restaurant (bbq) was goed!!
Van de 2 kamers was er 1 niet goed gechecked qua mankementen (2) dit werd meteen goed opgelost en werd een nieuwe kamer aangeboden!! Top!!
Met het raam open slapen was niet mogelijk vanwege het lawaai van de koelinstallatie van de skibaan direct aan de kamer zat.
Niets.
In tegenstelling tot hetgeen was vermeld waren er renovatiewerkzaamheden.
We konden niet slapen.
De werklieden begonnen al om 07.00 uur vlak naast onze kamer te boren.
We konden niet douchen, was alleen kokend heet water.
We konden geen andere kamer krijgen.
Personeel was niet vatbaar voor onze klachten.
Er waren meerdere klachten verstrekt door aanwezigen
Personeel was niet bereikbaar voor de klacht.
Hadden meer aandacht voor de telefoon spelletjes.
Kortweg het was een drama.
Pas très sympathique avec la langue française limite on me laisse comme de la merde a la réception.
Aucune sympathie on me donne une chambre ou il a des travaux... réveillé parle les ouvriers a 6h du matin un peux du n'importequoi
Your guide to the flawless travel experience