This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodation
Fossanåsen Hotel, nestled in Flesberg, offers a lavish stay just 16 km from Rollag Stave Church. Each room features a private bathroom and premium bed linen for utmost comfort.
Top-Notch Facilities
Enjoy a range of amenities including a fitness centre, garden, and terrace. Indulge in delectable dining at the on-site restaurant, unwind with a drink at the bar, and stay connected with complimentary WiFi.
Explore Nearby Attractions
Conveniently located, the hotel is just 40 km from Nore Stave Church, allowing guests to easily explore the rich cultural heritage of the area.
Ready to experience luxury and convenience at Fossanåsen Hotel? Book your stay now!
A deposit may be required at the property.
Siamo stati solo una notte possiamo valutare solo la camera e la colazione
Un odore sgradevole ovunque incluso in camera molto fastidioso. Il bagno era sporco e la base della doccia rotta. Ragnatele sulle tende e pavimento sporco. Tenda a pacchetto rotta
Cadre dans la forêt très calme
Acceuil sympathique
Rien
Hotel immerso nella natura, il posto ideale per staccare da tutto e rilassarsi. Cucina fantastica, ottimi piatti e servizio eccellente. Consigliatissimo.
La nature autour et la tranquillité du lieu.
Les propriétaires charmants et le repas du soir pris à table
RAS
Vi hadde et helt fantastisk opphold på dette nydelige stedet i Ulvik i nyttårshelgen, fra 30. til 31. desember. Leiligheten var veldig ren, koselig og gjennomtenkt, og atmosfæren i høytiden gjorde oppholdet ekstra varmt og minneverdig.
Utsikten over havet var helt fantastisk, og vi kunne nyte den til alle tider på døgnet – virkelig beroligende og magisk.
Verten var helt enestående. Jeg hadde ved en feil blandet datoene for bestillingen, men dette ble møtt med stor forståelse, vennlighet og hjelpsomhet. Alt ble ordnet raskt og uten stress for oss, og vi er utrolig takknemlige for fleksibiliteten og omtanken vi ble møtt med. Det sier mye om verten som menneske.
Vi følte oss virkelig velkomne fra første stund, og kommunikasjonen var enkel, varm og profesjonell. Det er sjelden man møter så genuine og imøtekommende verter.
Dette er et sted vi varmt kan anbefale til alle som ønsker et spesielt opphold i vakre omgivelser. Vi kommer veldig gjerne tilbake!
Tusen takk for et uforglemmelig nyttårsopphold 💙
Vi hadde et helt fantastisk opphold på dette nydelige stedet i Ulvik i nyttårshelgen, fra 30. til 31. desember. Leiligheten var veldig ren, koselig og gjennomtenkt, og atmosfæren i høytiden gjorde oppholdet ekstra varmt og minneverdig.
Utsikten over havet var helt fantastisk, og vi kunne nyte den til alle tider på døgnet – virkelig beroligende og magisk.
Verten var helt enestående. Jeg hadde ved en feil blandet datoene for bestillingen, men dette ble møtt med stor forståelse, vennlighet og hjelpsomhet. Alt ble ordnet raskt og uten stress for oss, og vi er utrolig takknemlige for fleksibiliteten og omtanken vi ble møtt med. Det sier mye om verten som menneske.
Vi følte oss virkelig velkomne fra første stund, og kommunikasjonen var enkel, varm og profesjonell. Det er sjelden man møter så genuine og imøtekommende verter.
Dette er et sted vi varmt kan anbefale til alle som ønsker et spesielt opphold i vakre omgivelser. Vi kommer veldig gjerne tilbake!
Tusen takk for et uforglemmelig nyttårsopphold 💙
Personalen var vänlig på alla plan- Lite amatörmässigt men familjärt..
Miniminivå var uppnådd- men inte mycket mera. Allt smakade utgånget-- skinkan luktade tom illa. Vi åt middag där också och den var litet amatörmässig---
Vi var de enda gästerna - en natt mellan en Fredag-Lördag. Hela anläggningen kändes inte riktigt professionell.
Mängder av detaljer anknutna till snickerier. rörmontage etc var farligt amatörmässiga.
Det var for kaldt på rommet, eller dynen var ikke varm nok.
Den ansattes vennlige service!
God mat!
Morgenmaden var fin
Venlig betjening
Det ene vindue kunne ikke lukkes helt .
Kun højst en halv rulle toiletpapir på værelset.
Ikke TV på værelset
Ordinär frukost, bacon och ägg tillagades enl. gästens önskan
Hôtel paisible, personnel serviable, parking
Si buscas un lugar tranquilo para ir al bosque y no demasiado lejos de alguna ciudad, puede valer.
Servicio insuficiente, desayuno malo y habitación bastante mal y con baño muy cutre.
Mi è piaciuto proprio tutto. Posizione, personale alla reception, stanza e magnifica colazione con ogni ben di Dio. Di sicuro mi fermerò di nuovo se dovessi passare da quelle parti
Your guide to the flawless travel experience