This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Convenient Location
Comfortable Accommodation
On-site Restaurant
This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties.
Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation.
A deposit may be required at the property.
Instructions gotten in email were so bad that I couldn't enter the facility and therefore I had to find another accomodation late at night
Jeg boede på et Budget Room Ishøj og havde naturligvis ikke forventet luksus. Til gengæld forventede jeg et rent og velholdt værelse, hvilket desværre ikke var tilfældet.
Værelset havde ved ankomst en markant gammel og indelukket lugt. Der var synlige pletter på gulvet, på madrassen og på sengetøjet.
Sengens hovedgærde var meget slidt og fremstod nærmest opsvulmet efter mange års brug, hvilket ikke bidrog til følelsen af et indbydende værelse. Derudover var der to ovenlysvinduer uden mulighed for ordentlig mørklægning. I sommerperioden betød det, at værelset var lyst til sent om aftenen. Ikke så fedt, når vi havde informeret om at vi skulle op 02.00.
Selvom der var tale om et budgetværelse, bør renlighed, vedligeholdelse og mulighed for at mørklægge værelset være en selvfølge. Desværre levede opholdet ikke op til disse helt grundlæggende forventninger.
The host was extremely welcoming, place was clean and comfortable. Location is top-notch. You get more than you pay for in my opinion. Amazing stay and a lovely place to pass the night at.
Pas de petit déjeuner emplacement correct pour aller à l'aéroport
Comme je suis française je pensais que la chambre familiale était doté de douche individuelle dans la chambre mais ce n'est pas grave c'est plutôt le sentiment d'insécurité au niveau de l'emplacement qui nous a inquiétées
Super godt til prisen og tæt på S tog, nemt at finde ud af det hele🙂
Es war sauber und nette Personal
Die Tür Eingang ist bißchen fest mann kann nicht einfach aufmachen, ansonsten alles war gut
Evrey was god
Было очень грязно и воняло сигаретами.
Værelset, toiletterne og bruseren var rene.
Køkkenet var meget, meget beskidt, komfuret og ovnen var simpelthen forfærdelige. Beskidte stole. Det var ulækkert og umuligt at lave mad i det beskidte køkken, endsige spise noget. Vi betalte 625 kr, hvilket er meget for et så beskidt sted. Køkkenet kunne have været rengjort flere gange. Det er ulækkert.
Intet, billederne var noget ganske andet end det vi mødte
Det hele, der var ulækkert og det var så ringe
Was as I expected
Nothing
The place was difficult to find,with a small sign on the wall,the carpets were dirty
Egen frukost
Lyhört till korridoren men ok när alla är på rummen
Your guide to the flawless travel experience