This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Arctic Comfort and Convenience
Relaxing Lounge and Scenic Terrace
Delicious Dining and Drinks
Experience Arctic hospitality at its finest at Mehamn Arctic Hotel. Book now to enjoy a cozy stay with modern amenities and breathtaking views.
Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Pets are allowed. Charges may be applicable.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 6 years old stay for free when using an existing bed.
Children from 7 years old to 17 years old stay for NOK 300 per person per night when using an existing bed.
Children from 7 years old to 17 years old stay for NOK 300 per person per night when using an available extra bed.
You haven't added any cots.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Egentlig alt som trengtes, seng, dusj/toalett, internett, tv med vm fotball, kjøleskap, skrivebord og stikk-kontakt ved sengen. Grei frokost med utsikt over havnen i spisesal.
Ikke ventilasjon på rommet. Dårlig ventilasjon på bad. Gikk dog greit ved å lufte med vinduer.
Hotelli oli hyvällä paikalla ja siellä oli rauhallista. Sängyt oli hyvät ja näköala vuonoon oli kiva. Aamiainenkin oli ihan ok
Henkilökunta ei ollut kauhean palveluhenkistä vaan pysyttelivät syrjässä/piilossa.
Ok
Im Gegensatz zu einigen Kommentaren im Internet, kann ich nur sagen: einfach, ja. Personal super freundlich. Sauber.
Uns hat gefallen, dass überhaupt ein Hotel an diesem entlegenen Ort verfügbar war.
Bei Ankunft geschlossen, nach Anruf bei einem Wachdienst kam ein Berechtigter angereist.
Das gebuchte, richtige Zimmer gab es erst nach meinem Hinweis, jedoch war das Waschbecken verstopft. Das Ersatzzimmer war kleiner, kälter, mit Heizlüfter beheizt und hatte schlechteren Ausblick. Wir waren die einzigen Gäste und Menschen im Haus, das Frühstück sollten wir uns selbst aus dem Kühlschrank und mit Pulverkaffee zubereiten. Für all das ließ man sich auf keine Ermäßigung des stark überhöhten Preises (ca. 190€/Nacht) ein.
Das Frühstück zeigte die Qualität des Hotels in voller Pracht: Die Hälfte der rudimentären Lebensmittel teilweise seit Monaten abgelaufen, dreckige Tische mit gebrauchtem Geschirr, Fenster des Frühstückraumes mit Fußballfahnen zugehängt, gegenüber der Rezeption unter der Garderobe Haufen von Kleidung und Spielzeug auf dem Boden.
Most kind owner with a good heart.
During our stay, we had some nice conversations about almost everything. Happy to help you with advice for your trip.
The food was good, not fancy but really good food you need after a day in the cold winter weather.
Would recommend!
Ingen mulighet til å kontakte hotellet annet en via epost. sende epost samme dag som innsjekking, men fikk ikke svar før ett døgn senere.
mulighet for å ta kontakt pr telefon
Ingenting
Dårlig service, vond lukt, dårlig vedlikeholdt, skittent bad med muggsopp i dusj.
Aardig personeel.
Kamer kan wel een update gebruiken. Het hele hotel wel eigenlijk. Het ontbijt stelde niet veel voor. De eerste ochtend werd ons oud brood voorgeschoteld. Het is dat we er wat van zeiden, toen werd vers brood gehaald bij de bakker. De tweede ochtend was helemaal niet op ons gerekend. Uiteindelijk werd in allerijl alsnog een ontbijt verzorgd. Overigens werden daar wel excuses voor aangeboden.
Sengen
Gammelt, nedslitt.
Pizza til middag, bunn var ferdigbunn fra matbutikk.
Dårlig vasket gulv, var klissete.
Varmtvann i 1 minutt.
Betjeningen dro kl 20.00
Det ble en lang kveld uten å kunne benytte seg av bar, restaurant og shufflebord.
Kopmpletně vybavené prostory jako zázemí pro výlety
Gratis parkering og sentral beliggenhet
At det ikke var heis og at det ikke var norsktalende personale
Overnattingsstedet er greit nok, personalet vi møtte var trivelig og hjelpsom, frokosten fikk vi slik vi ønsket å ha den😊Hotellet ligger i sentrum av Mehamn.
Your guide to the flawless travel experience