This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodation with Stunning Lake Views
Spa and Wellness Center for Ultimate Relaxation
Ideal Location for Cycling Enthusiasts
Experience a luxurious stay at Waterrijk Oesterdam Hotel, offering stunning lake views and top-notch amenities. Unwind at the spa and wellness center, indulge in gourmet dining at the on-site restaurant, and explore the picturesque surroundings on a bike. The hotel's air-conditioned rooms feature modern comforts like flat-screen TVs and coffee machines, ensuring a comfortable stay. With a tour desk, free WiFi, and free parking, everything you need is at your fingertips. Don't miss the chance to book your stay at this 5-star retreat, perfect for both leisure and business travelers.
Please note that the wellness facilities are only available for hotel guests who are over 18 years old. Swimwear is mandatory.Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation.
Payment before arrival by bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Pets are not allowed.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 2 years old stay for € 3 per person per night when using an available cot.
You haven't added any extra beds.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Kamer was zeker ok.
De Welness was top!
We vonden het een gemis dat er geen terras was azn de kamer. Een wandeling na het souper kon ook niet en dat vonden we spijtig.
Dit hotel is zeker een verdienmodel. Alle kleine beetjes helpen zeker?
Mooie kamers, heerlijk tot rust komen met spa
De ligging en de kamer
- uitgebreider ontbijt (was wel heel lekker)
- ligstoelen in de wellness
- betalende zetels op het strandje. Zeer jammer want nu wordt er nauwelijks gebruik van gemaakt
L’emplacement les chambres le service vélos et la tranquillité le wellness gratuit top
Petit bémol pour le restaurant qui est fermé le soir et aussi la terrasse avec accès limite pour prendre un verre le petit-déjeuner pas assez varié
Le petit déjeuner pas assez varié
Wat hebben we genoten van deze prachtige locatie.
De vier personenkamer met uitzicht op het water was fantastisch.
Daarnaast is het heerlijk dineren is het restaurant, genoten van de verfijnde keuken.
Wij komen zeker nog terug!
Wszystko było fantastisch.
Bez zastrzeżeń.
Spacious room, lovely setting
Couldn’t get reservation in restaurant which was the only place to get food without driving / cycling.
Emplacement top, Suite Superbe tout confort, Repas délicieux, raffiné : excellent rapport qualité/prix, Wellness agréable avec jolie vue.
Le personnel! Peu aimable, pas très serviable. Parfois le restaurant de l'hotel est complet, heureusement que nous avions notre voiture car le restaurant le plus proche est à 8 KM...
La vue qu offrait la chambre
Tout d’abord le fait qu il faut reserver et payer un transat alors que nous logions dans l hôtel, pas de gel douche dans le sauna ni cabine pour se changer!!!
Endroit calme , nature, excellent petit déjeuner, et personnel à l écoute
Rien
Environnement service très belle chambre
Un très bel emplacement dans la mer -) vue sur les bateaux et à côté de belles ballades en vélo
Mooi hotel, goed restaurant, fijne spa (wij hadden wel het geluk er als enige te zijn, anders lijkt me de spa erg klein).
-Begin-schoonmaak: we vonden een luier van de vorige gasten onder de bank
-de ventilatie in de badkamer deed het niet goed, waardoor het minder fris rook
De accommodatie zelf was absoluut een hoogtepunt. We hadden een luxe kamer met een mooi uitzicht op het kleine strandje en het water – echt genieten. Ook de dame bij het in- en uitchecken was zeer vriendelijk en gastvrij.
Wel een belangrijke tip: informeer gasten bij het inchecken dat zij, wanneer ze gebruik willen maken van de wellness, dit ongeveer 15 minuten van tevoren moeten aangeven zodat alles aangezet kan worden. Wij waren hiervan niet op de hoogte en ontdekten dit pas laat in de avond, via een handleiding die enigszins verstopt in de kamer lag. Dat is zonde, want hierdoor hebben wij gedeeltelijk gebruik kunnen maken van de wellness.
Het restaurantpersoneel was vriendelijk, maar duidelijk onvoldoende geschoold in horeca-vaardigheden. De lunch en borrel waren prima, maar het diner verliep helaas erg teleurstellend. Onze lege glazen werden weggehaald zonder te vragen of we nog iets wilden drinken. Bij het hoofdgerecht ontbrak bestek, zonder dat dit werd opgemerkt. Toen de serveerster ons smakelijk eten wenste, moesten wij haar erop wijzen dat dit zonder bestek lastig was. Daarnaast werden borden al weggehaald terwijl we nog aan het eten waren.
De porties waren bovendien erg klein, waardoor we graag een dessert hadden willen bestellen. Helaas was het vrijwel onmogelijk om de aandacht van het personeel te krijgen. Medewerkers stonden voornamelijk bij de keuken en hadden weinig oog voor de gasten. Meerdere keren geprobeerd contact te maken, maar zonder resultaat. Uiteindelijk hebben we om de rekening gevraagd en onze feedback gegeven. Zelfs op dat moment werd er geen enkele poging gedaan om dit netjes op te lossen, bijvoorbeeld door iets aan te bieden.
Er liep ook een ‘manager’ rond, maar die stuurde het personeel zichtbaar niet aan en deed ook niets met onze klacht – zowel tijdens het diner als bij het uitchecken niet, want daar liep hij achter de receptie rond.
Gelukkig maakte het ontbijt veel goed: het personeel was daar wél attent, vriendelijk en professioneel.
Conclusie:
Een prachtige locatie met mooie kamers en vriendelijk ontvangst, maar het diner en de service in het restaurant zijn ver onder de maat.
Your guide to the flawless travel experience