This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Garden Oasis Retreat
Tranquil Garden: Escape to our serene garden oasis, perfect for relaxation and peaceful strolls.
Culinary Delights: Indulge in local cuisine at our on-site restaurant, with special dietary options available upon request.
Outdoor Adventures: Explore the picturesque surroundings with cycling and bike hire options, promising an active getaway.
Ready to experience a blend of tranquility and adventure at Billnäsin ruukki? Book your stay now for an unforgettable retreat!
A deposit may be required at the property.
Huone ihanan tilava ja ylellinen sisustus
Aamiainen oli hyvä ja myös sijainti luonnon keskellä sekä lähellä Karjaan keskustaa.
Ehkä kuitenkin pitäisi satsata enemmän paikkojen kunnostamiseen ja ennallistamiseen eikä säilyttää niin alkuperäisinä.
Siisti huone, hyvä aamiainen.
Vessan ja suihkukaapin ovet lasiset, jolloin huoneessa olevalla täysi näköyhteys vessaan tai suihkuun.
Jos haluaa käydä yksityisesti vessassa tai suihkussa, kohde ei ole sopiva.
Huone ja ympäristö oli viihtyisät.
Suihkuovi. WC ois voinu olla äänieristetympi ja ovi läpinäkymätön kokonaan.
Tyylikäs ja mukava huone.
Sisäänkirjoittamunen ei sujunut odotusten mukaan. Suihkussa on kylmä. Huoneessa pölyä näkynyt siellä täällä.
Kauniit ja siistit huoneet
Aamupala oli heikko ja palvelu hieman pintapuolista, ei kerrottu mitään alueesta, saunasta yms.
La habitación tenía un estilo retro satisfactorio.
Llamé con anticipación para obtener información del parking ya que iba en un auto especial y me dijeron que tenían estacionamiento privado, resultó ser solo un terreno al lado del edificio con acceso público. Los alrededores están muertos, no había nada abierto ni tampoco nada a menos de 4km. A pesar de estar al lado del Río, no tienen terraza o sillas cerca del rio disponibles. Un largo etc.
Hiljaista ja rauhallista. Koira sai majoittua myös.
Lasinen WC ja suihkun ovi huoneessa. Ikkunoita ei voinut avata ja yöllä oli vähän kuuma.
Huippuhyvää ruokaa, saatiin olla ekoina maistamassa uusi menu; syötiin alkupaloja peräti kahteen kertaan. Asiakaspalvelu ammattitaitoista ja ystävällistä.
Aamiainen voisi olla hieman ''laadukkaampi'...Vähemmän on enemmän; lähiruokaa, kotimaista, jotain spesiaalia jäi kaipaamaan.
Vi hade en jättetrevlig vistelse, rummet var jättefint inrett och mysigt, väldigt högt till tak. Frukosten var jättebra och personalen vänlig. En vistelse som andades historia och vi borde absolut haft mer tid att se oss runt på området.
Vi kom väldigt sent, så hann inte träffa personal på fredagkvällen. Det hade varit bra att ha fått närmare information om var parkeringen fanns (lite dåligt skyltat och mörkt, samt snöigt).
Laadukas ja monipuolinen. Henkilökunnalle erityis kiitos kuljetuspalvelun järjestämisestä !
Your guide to the flawless travel experience