This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Modern Comforts
De Plesman boasts air-conditioned rooms with a flat-screen TV and private bathroom, offering modern comfort to guests.
Dining and Relaxation
Guests can enjoy a buffet breakfast daily and unwind in the garden, terrace, or restaurant at De Plesman.
Convenient Location
Situated just 2.9 km from Scheveningen Beach, with easy access to Madurodam and Paleis Huis Ten Bosch, De Plesman offers a convenient stay.
To make the most of these amenities and explore the vibrant city of Scheveningen, book your stay at De Plesman now.
This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties.
A deposit may be required at the property.
The room was very pretty and comfortable. Everything was impeccably clean. The curtains achieved total darkness (very important in the Netherlands in summer), and it was completely silent; I could neither hear the street, nor the hallway or neighboring rooms. The staff was also lovely and very accommodating, and the food great. The area between the reception and the restaurant is beautiful.
You have to climb some stairs to get into the hotel's main entrance, and there's no one to help with that. As a woman traveling alone, that was an issue. Also, the entrance looks like an apartment building and a bit disappointing. Another flaw is that it's neither in the center, not in Scheveningen. But it's very well connected to both areas by tram.
Edit 19.06.2026: Bewertung verbessert – das Hotel hat sich nach unserer Rezension proaktiv bei uns gemeldet, die Kritik angenommen und kulante Lösung angeboten.
Bei der Ankunft wurden wir von einer eher reservierten jungen Dame eingecheckt.
Ihr Kollege an der Rezeption und die Mitarbeiterinnen am nächsten Tag waren hingegen sehr freundlich.
Im ganzen Hotel riecht es immer mal wieder sehr unschön nach Abfluss. Glücklicherweise nicht in unserem Zimmer.
Kein Wasser auf dem Zimmer. Es gab auch keine Bodylotion und auch sonst keinerlei Amenities im Bad. Zudem war unser Bad bengalisch beleuchtet.
Sehr sauberes Zimmer.
Das Frühstück empfanden wir als unspektakulär. Fast Kaltes Rührei aus dem „Eimer“, wie leider heutzutage in Hotels üblich. Unser Wunsch nach einem Spiegelei oder Omelett wurde abschlägig beantwortet.
Obwohl wir sehr früh beim Frühstück waren und kaum etwas los war, hat das Personal es nicht geschafft, bei uns zwischendurch abzuräumen, so dass wir die benutzten Teller auf dem Nachbartisch stapeln mussten, was auch ignoriert wurde.
Beim Check-In wurden wir gefragt, ob wir direkt oder vor der Abreise zahlen möchten. Ich entschied mich für Letzteres. Um 19:48 h, wir waren gerade in der Stadt im Restaurant, hat das Hotel dann versucht meine Kreditkarte zu belasten. Auf meine Nachfrage wurde mir gesagt, die Kollegin beim Check-In sei neu gewesen und wusste nicht, dass immer im Voraus bezahlt werden müsse. Sehr strange.
Es gibt viele Ladeplätze für Elektroautos, die jedoch zum großen Teil von nicht ladenden Autos belegt werden.
Für das Parken wurde uns nichts berechnet.
Es gibt deutlich zentrumsnähere Hotels in Den Haag.
Everything
Nothing
Restaurant salle de sport literie
The bed was too soft
Kamer, bedden, voorzieningen, hygiene.
N.v.t.
Vrolijke en net vlotte bediening
niets
Locatie, zeer mooi gerenoveerd en prachtige ruime en luxe kamer.
Geen min punten
De luxe kamer
Er ligt geen informatie boek of folders ofzo in de kamer
Wat er zoal te doen is in de omgeving etc
De locatie was top, met de tram voor de deur om naar het centrum of naar Scheveningen te gaan. Ook het ontbijt was fantastisch
Niets.
Prachtig gebouw en zeer vriendelijk personeel
Geen opmerkingen
Het gebouw is mooi gerestaureerd met kwalitatief zeer goede materialen en heeft alles om echt een mooi hotel te worden…
Mooie ruime gemakkelijke parkeerplaats met veel elctrische oplaadpalen! Heel prettig!
De kamer die we kregen had bij de ingang een heel ingericht keukenblok met 5 “butcherknives” op het aanrecht…
Wij kwamen voor 1 nacht , dus vond ik het een heel erg ongezellig aangezicht…
Geen flesjes water, flesje wijn ,bloemetje, of chocolaatjes ….als welkom, wel een saai kaartje, waar we dan wel weer in een soort handschrift, welkom werden geheten.
Toen we de airco een tijdje aanhadden merkten we dat er een rioolgeur naar binnen kwam…dus airco uitgedaan en raam een (te) klein stukje open…en dan hoor je het verkeerslawaai…
Het bed was goed, maar we hadden geen keuze uit kussens… ieder 1 kussen wat een beetje hoog en hard was…jammer, …desondanks goed geslapen na een enerverende dag. Door het (te) hoge kussen wel weer een beetje last van mijn nek.
Het ontbijt was voor een 4 sterrenhotel in verhouding met de kwaliteit en de uitsraling die het hotel heeft een beetje mager….weinig soorten brood of verse hartige hapjes voor de vele aziatische gasten die ik er zag , geen tropische vruchtensappen….
De authentieke sfeer, het kundige en prettige personeel en de centrale ligging
Helaas was het parkeren wat lastig en minder goed aangegeven. En er was een grote verbouwing gaande.
Your guide to the flawless travel experience