This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodation with Exclusive Amenities
Indulge in Culinary Delights
Recreational Activities for Every Guest
Experience a stay at Engø Gård Hotel & Restaurant in Tjøme, offering a blend of luxury and comfort. Unwind in our indoor pool and hot tub or explore our private beach area. Delight your taste buds with a variety of cuisines at our on-site restaurant, catering to all dietary preferences. From free bikes to darts, there's something for everyone. With free private parking and a serene garden, your stay with us is bound to be memorable. Book now and make Engø Gård your next vacation destination.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
No internet access available.
Pets are allowed. Charges may be applicable.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 12 years old stay for NOK 300 per person per night when using an existing bed.
Children up to and including 12 years old stay for NOK 300 per person per night when using an available extra bed.
People 13 years old and over stay for NOK 700 per person per night when using an available extra bed.
You haven't added any cots.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Maten var super. Veldig bra med mulighet for 1/2 vinpakke.
Rommene og badene var svært delikate.
Bassenget (inkl. bassenghuset) og omgivelsene var supert.
Siden det aller meste var helt supert, nevner jeg også de småtingene som kunne vært bedre:
Vaflene, til frokosten.... (bar preg av å ha stått en god stund.)
Sengene kunne vært bredere, men vanskelig å få til da rommene var ganske små
Dørterskelen mellom badet og rommet burde vært pusset og lakket på nytt (på det rommet jeg sov på).
GT'en vi bestilte og drakk var ikke perfekt. Litt uenighet i reisefølget om det var tonic eller soda i den (Fever tree anbefales). En skive med sitron eller appelsin kunne den med fordel vært supplert med.
Nydelig frokost og middag med deilig operamusikk
Ville aldri godtatt et rom hvor alle forbipasserende kunne se rett inn til oss
tout est canon , le cadre , la piscine , la restauration le calme .Bref tous les ingrédients sont présents
Peut être des traductions en Anglais ;)
Fikk en riktig god nakke/ryggmassasje.
Vakre omgivelser i SPA og svømmehallområdet.
Likte godt at det var en salong i 2.etg 's fellesområdet i Stallen
Fint at det er åpent hele tiden i restaurant og barområdet. Femrettersmiddag var en stor opplevelse angående servering og mat. Men det var litt for mørkt i vinduskroken til venstre i andre etg mot Stallen Hadde vært fint med en lampett på veggen.
Hjemreisedagen valgte vi sykkeltur med stedets sykler med tre gir. Sykkel nr 2 sitt gir "slarket". Måtte gå av i motbakker. Hørte at de var gamle og at dere vurderer elsykler. Sikkert bra. Men dere bør ha noen vanlige tråsykler med gir også. Fint om det er en flaskeholder på sykkelen.
Nydelig Spa, vakre omgivelser. Frokosten var veldig god, men personalet møtte oss med å stille spørsmålstegn til om vi hadde tilgang til frokosten pga. en endring i antall rom. Følte oss dermed ikke så velkomne.
Maten på Brasseri Nina var ikke mer enn ok, hyggelig personale men litt treige på å spørre om drikke o.l
Hyggelig sted i engelsk countryside-style. Fint rom (Embla), men virket litt sjuskete rundt inngangspartiet til rommet. Minus for at begge badekåpene hadde masse gule flekker, slik at de ikke fristet til bruk. Ok middag. Veldig bra frokost og særdeles hyggelig frokost-betjening.
Tipp topp 1 natts overnatting. Mye har skjedd siden sist for 8 år siden! Lekkert nybygg til Spa & flott badeanlegg i havnen! Rommet vårt hadde også fått en make-over! Kvalitet i alle ledd! Anbefales!!
Flotte rom og hyggelig stab. God parkering og akre omgivelser.
Et nydelig opphold er gjennomført. Hele området er kjempefint, maten og stemningen er gjennomført. Vi kommer tilbake!
Veldig bra- egentlig litt for kort tid til å anmelde,fikk ikke prøvd ut alle faciliteter- herlig atmosfære- fint rom - god mat
En helt utrolig flott opplevelse! Senket skuldrene og fikk et flott - om enn kort, opphold her. Kommer gjerne tilbake! Maten var helt super - både middagen og frokosten! Og badehuset var også en opplevelse! 👍
Engø er et idyllisk hotel med alle fasiliteter. Fantastisk service og mat.
Kiva majapaikka upealla näkymällä.
Det er meget betenkelig at en så fin plass har så mange ufaglærte som jobber for seg.
Meget dårlig service i og rundt restaurant.
Your guide to the flawless travel experience