This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Cozy Accommodation near the Beach
Convenient Location: Situated just 700 meters from Platja Gran, Hotel Mar i Sol offers a prime location near popular beaches like Platja de Garbi and Platja dels Pescadors.
Comfortable Rooms: Each room at the hotel is equipped with a desk, private bathroom, and complimentary toiletries, ensuring a comfortable stay for all guests.
Multilingual Staff and Modern Amenities: The hotel boasts a friendly staff fluent in Arabic, Catalan, German, and English, providing exceptional service. Additionally, guests can enjoy the shared lounge, terrace, restaurant, and free WiFi during their stay.
Ready to experience a relaxing getaway by the beach? Book your stay at Hotel Mar i Sol now!
A deposit may be required at the property.
La ubicacion
Estaba muy viejo y sucio
The breakfast was good, with a wide variety of coffee and juices. The hotel is close to the beach, with a pleasant tree-lined path leading to it, and it is also conveniently located near the main pedestrian area.
The bathroom needs to be renovated, but it was clean.
El precio y el bufet del desayuno abundante
Hotel que tuvo su tiempo, en los 90. Pero por ese precio ya no se encuentran hoteles.
В целом было нормально, персонал хороший. Выезд был в 10ч, попросил остаться до 13:00 тк самолёт в 19:00. Разрешили остаться до 12:30.
Lokacija je dobra, u mirnijem delu mesta, a opet solidno blizu plaže, supermarketa, restorana, kafića. Doručak je bio korektan, iako je svakog dana bilo isto u ponudi. Osoblje je sjajno, ljubazno, predusretljivo. Hotel je starije gradnje i infrastrukture, ali je soba komforna, sa svim neophodnim za boravak. Soba je sa terasom na kojoj je dozvoljeno pušenje. Kreveti su izuzetno udobni i to zavređuje veliku ocenu 10.
Mala neažurnost u čišćenju na početku boravka, što je u dobroj meri korigovano kasnije.
Nada
La habitación las zonas comunes los pasillos
Res.
Em poso en contacte amb vosaltres per presentar una reclamació formal sobre una reserva que he fet a través de Booking.com i per sol·licitar el reemborsament dels 90 € que he pagat.
El problema comença amb una cosa molt greu: l'hotel que se'm va mostrar i vendre a través de Booking.com no es corresponia amb l'allotjament que finalment vaig trobar.
Les fotografies de l'anunci corresponien a l'Hotel Blanes de Calella, mentre que l'adreça indicada a la reserva corresponia a un altre hotel completament diferent. Quan vaig arribar a aquesta adreça, em vaig trobar amb un establiment en unes condicions que no tenien absolutament res a veure amb les fotografies que jo havia vist en fer la reserva. Finalment, vaig descobrir que el meu allotjament era encara un altre hotel.
És a dir: les fotografies mostraven un hotel, l'adreça corresponia a un segon hotel i la reserva real era per a un tercer establiment.
Aquesta confusió és especialment difícil d'entendre tenint en compte que a la zona hi ha diversos hotels: les fotografies utilitzades eren precisament les de l'establiment que presentava millor aspecte, mentre que jo vaig acabar allotjada en un de molt inferior al que havia escollit a partir de les imatges publicades.
Quan vaig explicar aquesta situació a l'hotel, no vaig rebre cap solució ni una resposta adequada.
A més, les condicions de l'establiment van ser molt decebedores. Jo havia escollit expressament aquest allotjament buscant silenci, pau i tranquil·litat, i no vaig trobar res d'això. L'hotel era fosc i lúgubre, amb parets negres i un ambient que no tenia res a veure amb el que mostraven les fotografies amb què se m'havia venut l'estada.
L'experiència de l'esmorzar va ser encara pitjor. El menjador estava pràcticament a les fosques, amb les cortines tancades i un ambient absolutament inhòspit. El cafè de la màquina era de molt mala qualitat.
La ubicación y la tranquilidad
Preu qualitat no es pot demanar més esmorzar correcte
Únicament el bany és antic però net
Ubicació
Dutxa sense aigua calenta i ens han de canviar l'habitació, de mateixa categoria però sense terrassa. Hotel vell.
Muy cerca de la playa y zona de ocio
Me gustó todo!
Ubicación
Sucio y laberinto para llegar a la habitación
Your guide to the flawless travel experience