C-Hotels Silt

Hotels
8.8 (1642 reviews)
117D Zeedijk , Middelkerke , be

Facilities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Non-smoking rooms
Air conditioning
24-hour front desk
Terrace
Family rooms
Bar
Hot tub/Jacuzzi
See all facilities

Review Highlights

Pros:
Friendly staff
Beautiful location
Quality breakfast
Cons:
Cleanliness issues
Parking costs

Categories

Cleanliness
7.94
Mention of stains on carpet and dirty door.
Service
9.41
Friendly and competent staff mentioned multiple times.
Location
9.45
Beautiful location with beach access highlighted in several reviews.
Room Quality
8.9
Rooms noted for their view and comfort.
Amenities
8.43
High-quality breakfast noted; parking management could be improved.
Value for Money
8.39
Some comments on high prices, but generally considered reasonable.
Food and Beverage
8.94
Breakfast variety praised, but some concerns over breakfast service timing.
Overall Experience
8.91
Most guests expressed satisfaction, with a few minor issues.
* This sentiment is summarized by AI based on user reviews.
Updated at: 2026-01-09 20:07

Property Description

Prime Beachfront Location
Luxurious Amenities
Multilingual Staff

Experience ultimate relaxation at C-Hotels Silt with a prime beachfront location steps away from Middelkerke Beach. Luxurious amenities include air-conditioned rooms, free WiFi, and a terrace with a bar. The multilingual staff is ready to assist in German, English, French, and Dutch, ensuring a comfortable stay. After a day of sun and sand, retreat to well-appointed rooms with modern comforts. Wake up to a delicious buffet breakfast before exploring nearby attractions like Plopsaland and Bruges. Book your stay now for a memorable seaside getaway.

Important information:

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties.
A deposit may be required at the property.

Check-in and check-out hours:
Check-out: 11:00 AM

Location

Guest Reviews

8.8
Based on 1642 reviews
Cleanliness: 7.94
Service: 9.41
Location: 9.45
Room Quality: 8.9
Amenities: 8.43
Value for Money: 8.39
Food and Beverage: 8.94
Overall Experience: 8.91
N
Nicole solo_traveller be
8
2026-06-20 via Nuitee
L
Lucienne solo_traveller be
10
Pros:

Ontbijt

Cons:

Casino

2026-06-19 via Nuitee
S
Silke solo_traveller be
10
2026-06-18 via Nuitee
L
Léa couple fr
10
Un week-end parfait dans un cadre exceptionnel.
Pros:

⭐⭐⭐⭐⭐
Tout était absolument parfait. La vue sur la mer est tout simplement époustouflante et rend le séjour inoubliable ( chambre vue nord) . Le petit-déjeuner en chambre vue mer le top, il était varié, copieux et délicieux. L’accueil a été particulièrement chaleureux et tout le personnel a été d’une grande gentillesse et très attentionné. Un véritable moment de détente dans un cadre exceptionnel. Nous reviendrons avec grand plaisir !

2026-06-16 via Nuitee
S
Serge solo_traveller lu
10
2026-06-16 via Nuitee
S
Serge solo_traveller lu
10
2026-06-16 via Nuitee
P
Pierre couple nl
8
2026-06-16 via Nuitee
B
Bert couple be
9
leuk
Pros:

uitstekende locatie

Cons:

een paar kleine mankementen

2026-06-16 via Nuitee
D
Danny couple be
8
Pros:

uitstekend ontbijt en goede ligging

2026-06-15 via Nuitee
L
Lydie couple lu
9
2026-06-15 via Nuitee
N
Nelly Maria couple be
9
Pros:

ontbijt was zeer uitgebreid en het uitzicht was prachtig

Cons:

Spijtig dat de rest van de omgeving een beetje uitgestorven is in juni.

2026-06-14 via Nuitee
C
Codruta Elena couple be
1
2026-06-14 via Nuitee
P
Pierre solo_traveller be
10
2026-06-14 via Nuitee
D
Deleepa couple be
9
Pros:

Ontbijt meer dan OK.
Ligging
Parking
Goede restaurants

Cons:

Raamkader in kamer liet veel wind (tocht) door. Lawaaierig (5 Bft maar)
Geen zeteltje
WC niet appart

2026-06-13 via Nuitee
F
Fabrice couple be
10
2026-06-12 via Nuitee
J
Jean couple be
9
2026-06-12 via Nuitee
T
Tricart solo_traveller be
10
2026-06-12 via Nuitee
F
Frederic couple be
10
2026-06-12 via Nuitee
E
Elodie family_with_children fr
8
Pros:

Très bel hôtel, et accueil très chaleureux. Chambre magnifique.

Cons:

Quelques points d’amélioration : vu le standing de l’hôtel, il est surprenant et dommage de ne pas disposer de peignoirs et de chaussons dans la chambre.
Petit déjeuner : choix très exhaustif et qualitatif mais nous avons été installées sur une toute petite table et collées à d’autres clients alors que nous étions 3 et qu’il y avait de nombreuses tables plus grandes disponibles. Le fait de venir nous retirer en permanence la vaisselle dès que nous avions fini une assiette ou un verre renvoie par ailleurs un sentiment pressant et ne prête pas à la détente, alors même que le restaurant était loin d’être saturé. Expérience franchement déplaisante à ce niveau.

2026-06-11 via Nuitee
M
Marc extended_group be
8
2026-06-07 via Nuitee