This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodations: Experience comfort and convenience in our stylish rooms and suites with modern amenities.
Relaxation and Recreation: Unwind in our sauna, fitness room, and enjoy outdoor activities such as skiing and fishing.
Exceptional Dining Experience: Indulge in delicious meals at our restaurant offering daily specials and à la carte menus.
To book your stay at Laponia Hotell & Konferens, visit our website or contact us directly.
A deposit may be required at the property.
Pets are not allowed.
WiFi is available in the hotel rooms and is free of charge.
Free private parking is possible at a location nearby (reservation is not needed).
Children of any age are allowed.
Children up to and including 3 years old stay for free when using an existing bed.
Children from 4 years old to 12 years old stay for SEK 100 per person per night when using an existing bed.
Children from 13 years old to 17 years old stay for SEK 200 per person per night when using an existing bed.
You haven't added any cots.
You haven't added any extra beds.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
De grootte van de kamer
Geen restaurant in hotel. Moesten in een ander gebouw aan de overkant van de weg eten. Voor rolstoelgebruikers bijna onmogelijk. De weg ernaartoe te steil.
Rustig gelegen mooi hotel met binnenzwembad
Niets
Hyvä aamupala, siistit tilat, erittäin mukava virkistäytyminen saunassa ja uima-altaalla.
Huone oli viileänä kesäpäivänä jo tosi lämmin ja ilmastointia ei ole. Onneksi ikkunan sai auki.
Alt
Ingenting
Ruime kamer, ruimte in gans het hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Niets ergs, ontbijt soms locale smaken die we niet gewoon zijn.
The hotel staff were really helpful and accommodating. The restaurant was fully booked due to graduation celebrations and they kindly secured us a booking in their other restaurant nearby. There was going to be a bit of noise so they upgraded us to a quiet location which was beautiful! The food for dinner and breakfast were delicious. The breakfast spread was the best we have ever seen (we are well-travelled). Fabulous hotel, thank you for our stay.
+ freundlicher Empfang
+ kostenloses Parken am Hotel
+ Aussicht auf See (allerdings: Durchgangsstr.!!!!) :(((
- Zimmer 481 ist keine "Suite", sondern lediglich ein etwas größeres Zimmer
- Balkon zum Nachzimmer nicht getrennt (2 Stühle und 1 Tisch für 2 Zimmer = lächerlich!)
- Durchgangsstr. vor dem Gebäude = sehr laut
- irrsinnig langer Weg zum Zimmer - keine Steckdose im Bad
- Bettlaken zu klein = Matratze nicht bedeckt (ein völliges NoGo!!!)
- Preis-/Leistungsverhältnis ungenügend (für 25% mehr hatten wir in Norwegen eine wirkliche Luxus-Suite!)
- in der Eingangshalle steht Baumaterial herum!!!
- Frühstücksauswahl auf den ersten Blick ok, aber der 2. Blick enthüllt die Wahrheit: Lebensmittel nicht gekühlt und unansehnlich. Zu Hause würde das bei mir im Müll landen!!!
- Kantinen-Flair (man soll ein Geschirr mit einem Tablett zu einem Wagen bringen!!! Bin ich hier in einer Jugendherberge? Ich zahle Hotelpreise und verlange und erwarte Hotelservice. Hier leider Fehlanzeige!
Понравилось- место расположения, атмосфера шведского вайба, отличный разнообразный и вкусный завтрак, теплый приятный бассейн
Все нормально
God og komfortabel seng og en god frokost, spesielt når man får nystekt brød 👍👍
Ikke noe.
Vi hadde vært i begravelse i Nord-Norge og kom oss ikke avgårde før ganske sent på dagen.
På kvelden så vi at vi kom til å bli ganske sene, og ringte hotellet som sa at det ikke var noe problem og ønsket oss en trygg tur.
Vi ankom 02.30 på natten og fikk hjelp av en smilende dame.
Frokosten var fra 06.30 til 09.30.
Vi forsov oss og våknet ikke før 09.20 og mannen min sprang bort i restauranten og forklarte situasjon, og de kunne vente 5 min med å rydde etter frokosten.
Så vi fikk oss en god frokost til et smilende og hyggelige personale.
Vi er virkelig imponert over hvor langt dette hotellet strakk seg for gjestene sine, så tusen takk til dere alle sammen.:)
Rommet var stort og romslig, romslig bad med en god varm dusj.
Senga var behagelig og det var veranda på rommet, så vi sov med døra åpen hele natten.
Det var veldig stilt og rolig, så vi sov kjempegodt.
De hadde et godt utvalg av varm mat bestående av hardkokte egg, eggerøre, pølser, kjøttboller, tomatbønner, bacon, pannekaker, og for ikke å glemme kjempegod eplejuice.
Gratis parkering og lett å finne parkeringsplass.
Personale er smilende, hyggelige og ekstremt serviceinnstilt.
Det var litt dårlig trykk i dusjen, og såpeholderen i dusjen var montert feil vei.
Frokosten var god, men alternativene synes jeg var veldig begrenset når det kom til det meste.
Savnet flere alternativer til pålegg, frukt og grønt, meieriprodukter og laktosefri/glutenfrie produkter.
Tror ikke det var noe laktosefritt eller glutenfritt overhodet faktisk.
Hodeputene var harde og ubehagelige, men det ordnet jeg med at jeg alltid har med meg en privat hodepute.
Your guide to the flawless travel experience