This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Scenic Retreat in Devin
Tranquil Garden Oasis: Enjoy the serene garden and terrace at VALEMO Apart House, offering a peaceful escape for guests.
City View Balconies: Select rooms feature balconies overlooking the charming city, perfect for relaxing and taking in the views.
Adventure Awaits: With hiking opportunities in the surrounding area, guests can explore the beauty of Devin and visit nearby attractions like Devil's Throat Cave.
Experience a relaxing getaway at VALEMO Apart House in Devin. Book now to secure your tranquil retreat.
A deposit may be required at the property.
Локацията е на самия център ! Излизал и си на една крачка от магазини и ресторанти ! Хубав и съвременен интериор . Всички удобства за един престои - електрическа кана , климатици , затъмняващи завеси , дори сешоар в гардероба .
Може да се помисли малко върху спалното бельо и високите възглавници ! Нека има и резервни ниски и всеки сам си прецени . Не го казвам като супер забележка , но за пълноценна почивка , трябва и да се наспиш . А матраците са си удобни ….
Всичко ни хареса ☺️
Страхотен апартамент в центъра на Девин с осигурен паркинг.
"Закуска" е доста силно казано, по-скоро разядка. :)
Το πρωινό σερβίρεται στις 9:00 με 10:00. Τόσο αργά δεν το έχω ξαναδεί πουθενά. Ευρωπαϊκο πρωινό διαφημίζει ο ξενοδόχος και το πρωινό είναι ότι πιο άθλιο έχω συναντήσει πότε με ένα πιάτο που μέσα είχε τρεις λουκουμάδες , μια φέτα τυρί και μια συσκευασμένη μαρμελάδα. Όταν ρώτησα τον ξενοδόχο αν αυτό είναι ευρωπαϊκό πρωινό μου απάντησε αν δεν σου αρέσει βάλε μου κακή βαθμολογία στο Booking. Σαπούνι για να κάνουμε μπάνιο δεν υπήρχε. Η ζέστη το βράδυ ήταν αφόρητη με αποτέλεσμα να μην κοιμηθούμε το βράδυ. Η χειρότερη διαμονή που είχα ποτέ σε κατάλυμα.
Το πρωινό σερβίρεται στις 9:00 με 10:00. Τόσο αργά δεν το έχω ξαναδεί πουθενά. Ευρωπαϊκο πρωινό διαφημίζει ο ξενοδόχος και το πρωινό είναι ότι πιο άθλιο έχω συναντήσει πότε με ένα πιάτο που μέσα είχε τρεις λουκουμάδες , μια φέτα τυρί και μια συσκευασμένη μαρμελάδα. Όταν ρώτησα τον ξενοδόχο αν αυτό είναι ευρωπαϊκό πρωινό μου απάντησε αν δεν σου αρέσει βάλε μου κακή βαθμολογία στο Booking. Σαπούνι για να κάνουμε μπάνιο δεν υπήρχε. Η ζέστη το βράδυ ήταν αφόρητη με αποτέλεσμα να μην κοιμηθούμε το βράδυ. Η χειρότερη διαμονή που είχα ποτέ σε κατάλυμα.
Καθαρό δωμάτιο.
Ενώ έγραφε ευρωπαϊκό πρωινό, μας έφεραν τρία τηγανόψωμα-ένα κομματάκι τυρί και μια μαρμελάδα. Οι ώρες του πρωινού ήταν 9-10 το πρωί..... Που ακούστηκε αυτό. Όταν το είπαμε στον ιδιοκτήτη, δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον και μας είπε "αν δεν σας αρέσει, να βαθμολογήσεις με ένα αστέρι". Στο μπάνιο δεν είχα σαπούνι και σαμπουάν, ζητήσαμε και δεν μας έφεραν. Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ.
Your guide to the flawless travel experience