This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Charming Hotel in Mariager
Tranquil Garden and Culinary Delights
Hotel Postgaarden i Mariager offers a serene garden, perfect for relaxation, along with a delightful restaurant serving delectable dishes. The terrace provides a picturesque setting for enjoying meals or drinks.
Comfortable Rooms with Modern Amenities
Guest rooms at the hotel feature a TV, safety deposit box, and free WiFi. Some rooms boast a balcony, offering scenic views. The private bathrooms are equipped with complimentary toiletries, ensuring a comfortable stay for guests.
Exciting Activities and Nearby Attractions
Guests can enjoy playing darts or explore activities like hiking and snorkeling in the surrounding area. With attractions like Randers Regnskov and Memphis Mansion nearby, there is no shortage of entertainment options.
Experience a blend of comfort and leisure at Hotel Postgaarden i Mariager.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
Pets are allowed on request. Charges may be applicable.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Children of any age are allowed.
You haven't added any extra beds.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Personalet var utrolig hyggelige og positive, super beliggenhet
masse mugg i vinduskarmen rett ved sengen. skittent bad. Mugg inne i dusjhodet og på dusjforhenget
Det lå meget centralt
Vi spise aftensmad første dag. Bøffen var super lækker, men der var næsten ikke noget tilbehør til kun lidt salat, urter var der ikkenoget af og vi fik en mini skål pommes til deling til 2. Det var en menu til 385 kr
Geweldig hotel in oud vakwerkhuis.
Heerlijk gegeten. Er wordt op hoog niveau gekookt.
Niets. De ongelijke vloeren horen bij het oude gebouw. Was op zich best grappig.
godt
aftensmenuen var vel tilrettelagt, men portionsstørrelsen var under middel ( for små portioner)
Morgenmaden og beliggenheden var fin
for meget trafikstøj i værelset, værelset og sengene virkede slidt - vi havde et værelse i annekset på 1. sal
Hyggelig beliggenhed
Var på over etagen der var sort i hjørnerne i brusekabine. Var sammen med to andre hold, som blev placeret over på den anden side af kroen, havde booket opholdet 29 november og overnattet den 16 maj, hvad jeg finder som dårlig service, som gjorde opholdet mindre hyggeligt. De fik ikke sovet pga vinduerne ligge ud til brosten belagt vej hvor der kære biler hele natte,
Man sender ikke ældre mennesker op på 1 sal af en dårlig trappe, med kufferter, iøvrigt bør man tage en snak med byrådet om at få spærret for gennemkørsel. Morge mads buffeten manglede en person med overblik.8
Morgenmad var lidt tarvelig, med et pauvert udvalg
Morgenmaden, samt adgang til værelset.k
Morgenmaden var udmærket der manglede ikke noget. Værelset var udemærket?
?
Hyggeligt værelse, havde ønsket badekar og det fik jeg.
Syntes morgenbuffetten var mangelfuld. Blev spurgt om hvad tid vi kom til morgenmad, det var muligt mellem 7 og 10. Vi kom kl 9, det var 3 rundstykker tilbage, 2 pølser og 1 skive bacon. 1 blødkogt æg der var koldt. Ca 9.15 kom der 2 gæster mere til morgenmad, da vi bad om at få fyldt lodt op kom der 4 rundstykker mere, plus til bacon. Men ikke andet, så der var tom for smør og juice. Og kun ganske lidt pålæg tilbage..
Your guide to the flawless travel experience