Hotell Krey

Hotels
8.6 (233 reviews)
Kanalvägen 1 , Karlskoga , se

Facilities

Offsite parking discounted rates available
Parking
Non-smoking rooms
Terrace
Family rooms
Pets allowed
Non-smoking throughout
Free wired internet
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
See all facilities

Review Highlights

Pros:
Welcoming service
Great location
Cons:
Noise from nearby road
Lack of hairdryer in rooms

Categories

Cleanliness
8.7
Clean and tidy accommodations with great attention to detail.
Service
9
Jan was very welcoming and kind, ensuring guests felt at home.
Location
8.5
Nice setting by the river, though close to a main road.
Room Quality
8.6
Lovely rooms that are well-furnished and comfortable.
Amenities
8.5
Good self-service breakfast options available.
Value for Money
8.5
Good pricing relative to what is offered.
Food and Beverage
8.4
Self-service breakfast meets needs but lacked variety in hot options.
Overall Experience
8.6
A memorable stay with positive experiences and minimal complaints.
* This sentiment is summarized by AI based on user reviews.
Updated at: 2026-01-08 10:27

Property Description

Charming Accommodation
Immerse yourself in the serene surroundings of a garden and terrace at Hotell Krey, offering 3-star accommodation with free WiFi.

Delicious Buffet Breakfast
Start your day right with a delightful buffet breakfast served every morning at the hotel.

Convenient Location
With Storfors Train Station just 31 km away and Orebro Airport a mere 36 km away, Hotell Krey provides easy access to nearby transportation hubs.

Book your stay at Hotell Krey for a relaxing experience in Karlskoga.

Important information:

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties.
A deposit may be required at the property.

Check-in and check-out hours:
Check-out: 11:00 AM

Location

Guest Reviews

8.6
Based on 233 reviews
Cleanliness: 8.7
Service: 9
Location: 8.5
Room Quality: 8.6
Amenities: 8.5
Value for Money: 8.5
Food and Beverage: 8.4
Overall Experience: 8.6
A
Anette couple de
7
Für eine Zwischenübernachtung geeignet
Pros:

Lage am Fluss, schöner Garten

Cons:

Fenster zur Straße, bei offenem Fenster sehr laut
Zimmer ist nicht gemütlich, zu altbacken
Die Idee des Frühstück selber machen, ist gut, Bei der kleinen Küche ist das nicht so einfach.

2026-06-20 via Nuitee
C
Charlotta family_with_children se
8
2026-06-20 via Nuitee
S
Sanna solo_traveller fi
9
Siisti pikkuhotelli hyvällä sijainnilla
Pros:

Viehättävä hyvin hoidettu paikka. Iso, tilava parkkipaikka ja aivan ihana piha. Huone oli tilava ja siisti, ainoa miinus portaista, kipeällä jalalla oli hankala kinkata ylös. Aamupala oli runsas ja se oli saatavilla siihen aikaan kun itselle sopi. Erittäin kohtelias ja mukava isäntä.

Cons:

Ainoa miinus oli kahdet rappuset vinttihuoneeseen.

2026-06-17 via Nuitee
W
Wahlberg couple se
8
2026-06-17 via Nuitee
A
anne solo_traveller fi
10
2026-06-16 via Nuitee
K
Khalid solo_traveller se
10
Pros:

Mycket bra frostbord som är tillgänglig 24/7!

2026-06-16 via Nuitee
J
Jan couple se
8
2026-06-15 via Nuitee
T
Teija solo_traveller fi
10
Pros:

Ilmainem parkkipaikka, kaunis ja viihtyisä aamiaishuone, iso ja siisti huone.

2026-06-14 via Nuitee
Y
Yacob solo_traveller se
9
2026-06-06 via Nuitee
E
Ewolyne solo_traveller se
9
Prisvärt hotell, med jättetrevlig ägare, fin trädgård.
Pros:

Mycket välordnat hotell, fin trädgård. Bra läge, gott om parkering. Smidigt att kunna ta frukost själv. Toppenboende! Det var fräscht och smidig ankomst.

Cons:

Har inget att anmärka.

2026-05-31 via Nuitee
A
Arto solo_traveller se
10
Mycket nöjd av övernattning
Pros:

Bra

2026-05-31 via Nuitee
P
Per family_with_children se
10
Trevligt boende nära centrum
Pros:

Mycket trevligt bemötande av ägaren. Trevlig trädgård, med fina gräsytor när vattnet. Sköna sängar. Vi bodde i ett familjerum med de fyra sängarna i två separata rum med TV i de båda rummen. Trevligt badrum. Fullt tillräcklig frukost med självservering. Nära centrum.

Cons:

Vårt rum låg två trappor upp , där den sista kan vara besvärlig om man har svårt att gå. Inga problem för oss, dock.

2026-05-31 via Nuitee
G
Gilles solo_traveller fr
9
Petit hôtel à taille humaine, confortable avec un super petit dejeuner
Pros:

Petit déjeuner excellent en libre service vous pouvez déjeuner à 5 heure du matin si vous avez envie. Jan très aimable et super efficace, bravo à ce petit établissement.

2026-05-31 via Nuitee
T
Tomas solo_traveller se
10
Pros:

Naturnära vid e18.

Cons:

Lastbilar som passerade varje minut.

2026-05-29 via Nuitee
A
Astrid couple nl
8
Leuk verblijf. Aardige eigenaar
Pros:

Mooie locatie

2026-05-29 via Nuitee
N
Nigel solo_traveller au
7
Quaint hotel, shame about the location.
Pros:

Really friendly and helpful guy running the place. Did everything to make us feel at home. Wonderful gardens.

Cons:

It's noisy. It is very close to a very busy main road, so we were woken up very early by the traffic.

2026-05-28 via Nuitee
R
Ralf couple de
9
2026-05-27 via Nuitee
M
Mats solo_traveller se
10
2026-05-25 via Nuitee
B
Björn solo_traveller se
8
Prisvärt och trevligt - helt i linje med mina förväntningar.
Pros:

Självbetjäning vid frukosten. Enkelt men helt ok, och som ett plus tillgänglig även väldigt tidigt.

2026-05-25 via Nuitee
K
Karin couple se
8
2026-05-23 via Nuitee