This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Escape to the serene Rundhaug Gjestegård, your perfect gateway to nature and adventure in Målselv.
Recreation Opportunities
Explore the breathtaking surroundings with our bicycle rentals or unwind on our picturesque terrace and garden – a perfect retreat after a day of exploration.
Dining and Refreshments
Savor delightful meals at Storlaksen Restaurant or grab a quick snack at our cozy café. Our bar/lounge awaits you for refreshing drinks, and enjoy the convenience of room service available during limited hours.
Comfort and Convenience
Experience personalized hospitality with our multilingual staff and extensive amenities, including complimentary Wi-Fi, ski storage, and hassle-free airport shuttle service to help you make the most of your stay.
Indulge in a comfortable stay at Rundhaug Gjestegård and book your unforgettable experience today!
Maximum number of pets per room 2
Service animals are exempt from fees/restrictions
Contactless check-out is available
Pets cannot be left unattended
No elevators
Maximum number of pets per room 2
Service animals are exempt from fees/restrictions
Contactless check-out is available
Pets cannot be left unattended
No elevators
Pets allowed
LGBTQ friendly
Professional property host/manager
Contactless check-in is available
Service animals are allowed
Wonderful place to stay for a night or more. Very charming hotel with a lot of soul which is is not so frequent nowadays. Please keep existing!
We had the place to ourselves. Felt like staying in a piece of history.
The door to the room was difficult to close.
Utrolig koselig hotell. Autentiske suiter fra en tidligere storhetstid. Svært vennlig og fleksibelt personale. Alt i alt et supert opphold og vi kommer garantert tilbake!
Hadde blitt et bra sted med bedre rengjøring.
Nydelige lokaler som fortjener å bli tatt godt vare på.
Enkel og grei frokost.
The staff are really friendly, easy to talk to and are great around guests. They do have local knowledge and are happy to help you. We found it quite a peaceful area to be.
The breakfast could have a little more selection on offer.
Dette var dessverre ikke noen heldig vistelse. Selv om jeg ikke hadde noen spektakulære forventninger, så vil jeg si at bildene forteller en bedre historie en selve bygget. Slitt å nedganget og selv om det var rent så gikk det ikke å komme fra følesen av at det nok hadde vært veldig bra med en del forbedringer. Badet var oppusset og fint, men kunne med fordel sett at der var dusjsåpe. Frukosten er dessverre det som drar ned helhetsinntrykket mest. Kun en ansatt på jobb, og denne ga tydelig uttrykk for å mangle erfaring rundt rutinene på stedet, er nok det som dessverre gjør den til bunnkarakter på min personlige frukost-ranking.
Som nevnt, ikke min beste opplevelse, men jeg håper at stedet får det løft det fortjener, for plassen er jo fantastisk.
I loved the way every host cared about us in every aspect, willing to find the best solution to every issue that we may encounter!
Efficiency at his best 👌🏽
Vi ankom hotellet en stund før innsjekking skulle åpne og var glade for vi fikk sjekke inn med en gang, men ble dessverre ganske oppgitte over resepsjonisten og at de manglet bookingen på 1 av de 2 rommene vi hadde bestilt. Etter 10-15 min greide han å finne et ledig rom i det helt tomme hotellet.
På romme var det greit og god plass i bonderomantisk stil, største problemene med rommene var at det luktet kloakk fra badet og at det var ca 15c når vi ankom.
Det andre paret hadde ingen varmeovn på rommet.
Første kvelden savnet vi informasjon om mulighet for å bestille middag, det lå en meny som så innbydende ut. Men ingen info om når restaurant var åpen eller noen i resepsjonen å spør, fikk heller ingen info ved innsjekk om dette eller annet relevant som wifi osv.
når vi skulle legge oss hadde vårt rom blitt varmt men våre naboer hadde fortsatt ingen varme og fant ingen å kontakte, ei heller via tlf som sto oppgitt. De lå fult påkledd den natten.
Dagen etter fant vi selv en oljeovn som vi satte på rommet og fikk temperatur.
Vi var her 3 netter grunnet barnedåp, hadde vi vært på gjennomreise hadde vi nok funnet en annen plass dessverre. Så mye potensiale men noe dårlig gjennomføring.
Må også nevnes det ikke var såpe i dusjen så dette måtte kjøpes inn selv, heller ikke noe utskifting av hånkler på disse dagene.
Ved utsjekk fikk vi 500 i «avslag» for utfordringene som ga et plaster på såret.
Hotel with a very interesting history.
Needs refurbishment, the breakfast lunch and dinner can be a lot better. Expensive for what you get.
Full of character.
Das ganze Gästehaus ist schön eingerichtet. Die Zimmer sind zweckmässig eingerichtet. Wir hatten ein Zimmer mit Dusche/WC. Wir haben es als Transithotel gebucht und waren zufrieden. Die Strasse jedoch bis zum Gästehaus ist nicht ganz so freundlich. Sehr viele Schlaglöcher auf einer Strecke von 40Km. Der Service war nicht so überzeugend. Wir haben mehrmals geschrieben, dass wir spät ankommen würden und haben nie eine Rückmeldung erhalten. Zum Glück kamen wir noch rechtzeitig an und die Rezeption war besetzt.
Synd at et så gammet ærverdig hotell forfaller. Dårlig renhold. Dusj og do på gangen. Ikke lås på dørene. Mye mygg. Dårlig service. Få retter de kunne lage. Manglet varer. Fikk servert portvin istedet for rødvin. Kunne ikke få med frokost pga plassmangel i kjøleskapet.(Plass til 3 porsjoner) Ikke norskspråklige.
Het hotel ligt in een mooie omgeving maar het is wel een beetje vergane glorie. Het zou hier een dat wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het ontbijt was goed.
Som å sove på museum, eller i mine oldeforeldres hus. Mangler myggnetting på rommet- eller supert!
Your guide to the flawless travel experience