This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Accommodations
Aurum Hotel in Skellefteå offers elegantly decorated rooms with top-notch amenities, including flat-screen TVs and comfortable Lectus beds. Most rooms even feature a cozy seating area for ultimate relaxation.
Relaxation and Recreation
Guests can unwind in the hotel's indulgent relax area, complete with an indoor pool, sauna, and hot tub. For those seeking extra pampering, the on-site Daggdroppen Spa offers rejuvenating massages. Additionally, guests can enjoy leisure activities like pool and mini golf during their stay.
Convenient Location
Conveniently located near the E4 highway, Aurum Hotel provides easy access to Skellefteå city centre and popular attractions like Boda Borg Family Entertainment Centre and Skellefteå Golf Club. Start your day right with a delicious buffet breakfast before exploring the vibrant surroundings.
Book your stay at Aurum Hotel now and indulge in a luxurious retreat with top-notch amenities and convenient access to all that Skellefteå has to offer.
Guests arriving after 21:00 Monday - Saturday or after 13:00 on Sundays must contact the property in advance.
Dinner buffet is avaliable to purchase at the hotel monday to friday.
Pets are allowed on request. Guests must use the Special Requests box when booking to notify the property.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Children of any age are allowed.
You haven't added any cots.
You haven't added any extra beds.
Pets are allowed. Charges may be applicable.
Koirille käytävässä tarjolla petejä, kuppeja, makupaloja ja puruluita, ja ilmeisesti koirahuoneet oli keskitetty omaan "siipeensä". Hyvät sängyt ja tyynyt. Hiljainen huone. Hyvä aamiainen. Sisäänkirjautuminen respan ollessa kiinni koodilla. Parkkitilaa löytyi ilmaiseksi. Kätevä sijainti ohikulkijalle.
Kylpyhuoneessa oli muutamia muurahaisia.
Frukost var god. Bra lege. Bekväma sängar.
Plankor på mondag morgon.
Jag har bott på Aurum tidigare för många år sedan (typ 10-12år sedan) och minns detta som ett mycket bra och mysigt hotell. Har även deltagit i många dag- och kvällskonferenser samt luncher på Aurum och bara haft positiva upplevelser. Ett trevligt, varmt och levande hotell! Detta var dock också för ca 10år sen. Läget är också bra och parkering finns nära vilket är uppskattat.
Så då vi nu skulle övernatta i Skellefteå igen valde jag Aurum före alla andra hotell pga mina positiva minnen.
Tyvärr kändes det inte lika positivt denna gång.
Det kändes ensligt och tomt på hotellet. Visst, det var rent men kändes inte så mysigt. Poolen var också svinkall! Sängarna för mjuka och inga extra kuddar, täcken eller handdukar på rummen. Ingen minikyl, ingen vattenkokare och ingen papperskorg vid bordet. Dock bra tryck i duschen. Saknade även information på rummet om vilka tider frukosten serverades.
Övergripande känslan var tomt och kallt, främst upplevelsemässigt.
Tyvärr var även restaurangen stängd så det gick inte att äta middag på hotellet vilket hade varit trevligt.
Nästa grej är hotellfrukosten som är en väldigt viktig parameter när man bor på hotell.
Tyvärr var denna inte alls någon höjdare! Sparsamt med pålägg, inget färskt bröd, för svag apelsinjuice och halvkall äggröra. Gurkan, tomaterna och melonbitarna hade nog legat för kallt i kylskåp så de var alldeles vattniga. Till godsaker efteråt fanns enbart Degistivekex samt några bruna smulor med vit kräm på - inte alls gott! Det stod en skylt med 'croissanter' men inga syntes till. Mjölken till kaffet stod på en kylplatta som inte var kall. Nja, denna frukosten var inte någon bra hotellfrukost!
Nära överallt
Massor med små svarta myror i rummet, och dåligt städat
Frukosten
Mycket myror som levde i hotellrummet.
Frukosten var mycket god!
När vi skulle checka in, var rummet inte klart städat. Vi fivk vänta trötta o helt slut. Vi blev besvikna o irriterade. Men till slut fick vi efter 15 min komma till tummet
Trevligt rum med färdigbäddad extrasäng
Inga grönsaker på frukosten, inget fika samt ostädat både i restaurangen samt poolavdelning med väldigt smutsig pool.
Rent och fint. Härligt med poolen
God frokost, men eggerøren var litt bløt.
Alt ok
Sköna sängar och relaxen
Lite utbud på frukosten , slitet och dåligt underhållet .
Perushyvä hotelli hyvällä sijainnilla. Aamiainen ok, aika suppea tarjonta.
Your guide to the flawless travel experience