This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Charming Family-Owned Hotel near Central Eskilstuna
Convenient Location: Located just a 5-minute drive from central Eskilstuna, Hotell TunaPark offers free WiFi and private parking. Tuna Park Shopping Centre is also nearby, perfect for shopping enthusiasts.
Comfortable Rooms: Each room at Hotell TunaPark is equipped with a flat-screen TV, work desk, and a private bathroom with complimentary toiletries. The cozy rooms with parquet floors provide a comfortable stay for guests.
Delicious Dining Options: With a complimentary breakfast served daily and lunch restaurants within walking distance, guests can enjoy a variety of dining experiences during their stay.
Experience the charm and comfort of Hotell TunaPark - Book your stay now for a memorable experience!
Please note that the reception closes at 18:00 on weekends and public holidays. If you expect to arrive outside check-in hours, please inform Hotell TunaPark in advance in order to receive check-in instructions.Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not needed).
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 1 year old stay for free when using an existing bed.
You haven't added any cots.
You haven't added any extra beds.
Pets are not allowed.
Prisvärt, enkelt hotell, välstädat med trevlig personal. Fin service att man kunde hämta kaffe och kvällsmacka.
Litet rum med TV:n på ”fel” vägg. Frukosten var lite spartansk, + för stekta ägg
Tillmötesgående personal. Äggröran och baconet var mycket bra tillrett. Baconet i mitt tycke perfekt stekt. Väl städat.
Frukostdryckerna bestod av färgat vatten, det fanns ingen riktig apelsinjuice. Brödutbudet var begränsat. Det fanns ingen ordentlig klimatanläggning, endast en kylanläggning med högt ljud som inte gick att sova till. Som så ofta rörigt med bekräftelse och information om tillträde till hotellet och parkering av bil via booking.com.
Stora familjerum, bra matsal som man fick utnyttja även på kvällen, med mackor och dryck dygnet runt.
Saknade kylskåp i dubbelrummen, och saknade oxå någon form av hylla i badrummet.
Mycket trevligt litet hotell perfekt läge! Super personal!
Och en god Frukost!
Ligger lite nära en trafikerad genomfart!
Ystävällinen henkilökunta.
Hyvä iltapalai kuului hintaan
Mahdollisuus nauttia kahvia/teetä haluamaansa aikaan
Säilytystilaa huoneessa saanut olla enemmän
Kylpyhuoneesta puuttui laskutila (hylly), samoin suihkun puolella olisi hyvä olla jonkinlainen pieni hylly pesuasineita varten
Personalen var toppen, så hjälpsamma och trevliga . Det ligger en bit från centrum men det finns tre restauranger nära
För ändamålet var läget bra. Frukost var skaplig och rummet städat med bekväma sängar.
Det var extremt lyhört. Väldigt högt trafikljud i rummet…hela natten.
Det fanns bara 1 och 2 på tv
Personalen gjorde detta hotellet. Så trevliga och service minded 👍
Bra läge… i guess
Katastofal luft i rummet. På tok för varmt.
Receptionen var stängd och låst vid ankomst.
Bristfällig städning med kladd på golvet.
Lösa eluttag.
Trasiga möbler.
Lungt
Trappan in till hotellet
Det passade vårt behov av att åka dit vi skulle. Rätt sida stan. Trevlig personal!!! Bra frukost! Prisvärt!
Att vi bara hade 1:an o 2:an på tvn. Inte ens 4:an! Tvn var ju helt felplacerad dessutom. Den satt på vänster sida av sängen. Skulle suttit framför sängen. Att personalen inte förstod varför vi ingen parkeringssnurra hade, för vi kom ju inte från Eskilstuna… Det räckte ju med parkeringstillstånd. Det fanns inga glas/muggar på rummet. Hallmöbeln innanför dörren var trasig, vi hade rum 1. Det stod i beskrivningen att det fanns eluttag bredvid sängen men bara på ena sidan. Och sen stod det att man hade utsikt - jo, det hade man, men bättre att man skriver att alla rum har fönster… Vår utsikt bestod av en rondell… Inget viktigt men… Avloppet i duschen var täppt, men vi löste det själva. Kan vara bra att städet kollar det emellanåt. Sen stod det inget om att det fanns hårtork. Jag släpade med en eftersom det inget stod om det. Handdukarna var lite välanvända…
Frukosten
Buskörningarna på gatan utanför nattetid störande lite dåligt med TV kanaler
Your guide to the flawless travel experience