This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Historical Charm in the Heart of Dokkum
Located in the picturesque city center of Dokkum, Hotel De Posthoorn offers a unique experience with its big terrace overlooking the tranquil canals. Island Excursions and Outdoor Adventures
Embark on day trips to the scenic West-Frisian Islands Ameland and Schiermonnikoog, or enjoy water sports at the nearby "Lauwersmeer" lake. Ideal for swimmers, sailors, kite, and windsurfers, the hotel's surroundings cater to both relaxation and excitement. Perfect Blend of Leisure and Business
Whether you seek a peaceful getaway or a productive business trip, Hotel De Posthoorn provides the amenities you need. With services like early breakfast, lunch packages, and a day menu, your stay is tailored to meet your requirements. Book now and indulge in a memorable stay at Hotel De Posthoorn!
A deposit may be required at the property.
When booking more than 5 rooms, different policies and additional supplements may apply.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
No parking available.
Pets are not allowed.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 2 years old stay for € 7.50 per person per night when using an available cot.
Children up to and including 2 years old stay for € 7.50 per person per night when using an existing bed.
Children from 3 years old to 17 years old stay for € 25 per person per night when using an existing bed.
People 3 years old and over stay for € 25 per person per night when using an available extra bed.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Mooie locatie in het centrum. Vriendelijk personeel.
De bedden waren voor mij wat te zacht
de locatie was leuk. dichtbij verschillende mooie steden en bezienswaardigheden. snachts was het druk met schreeuwende volk en autos die hard door de straat raceden.
terugkoppeling via de mail dat er geen 2 kamers geboekt kunnen worden in 1 hotel. nu hadden we 1 kamer in een hotel en verderop in de straat mocht het ander koppel overnachten in een hotel wat ook van hun was. de kamers waren heel ouderwets. wij zaten 2 hoog en er was niet iets van een liftje voor je koffer. dus als je slecht ter been ben heb je pech. wordt ook niet bij het boeken genoemd. het ontbijt was matig. we wilden yoghurt en de bakken waar het in zat was op. ook de koffie uit de koffiekan was niet lekker.
Gezellig inrichting.
Mooi in het centrum gelegen, maar slechte parkeergelegenheid
Kamer stonk naar rioollucht, en was heel gehorig
De ligging in de stad, terras voor het hotel en prima ontbijt.
Jammer dat we niet in het hotel konden verblijven, maar in het pakhuis.
Ik miste wat sfeer in de kamer.
Mooi locatie, fijn terras en goed ontbijt
Sehr gute Lage, optisch sehr ansprechend
Wir hatten ein Doppelzimmer gebucht, ein dreibettzimner bekommen….es war das mit Abstand schlechteste Zimmer an das ich mich erinnern kann… am Anfang leichter fauliger Geruch gerochen , Ausstattung zu diesem Preis inakzeptabel, Kamer Nr, 5, für uns Kamer des Schreckens… man kann es nur als Abstellkammer bezeichnen…große Löcher in den Gardinen… aufgedoppelte Matratzen ohne Lattenrost lassen einen Liegenden zum Klappmesser werden, sprich man hängt mit den Gesäß fast auf dem Boden… Gut für die Wirbelsäule
Am Abend beim Zurückkehren ins Zimmer schlug uns ein fauliger Fäkalgeruch ins Gesicht . Liebe Hotelbetreiber, ihr könnt nicht einfach Bilder von schönen ansprechende Hotelzimmern ins Internet stellen und die Bucher in solche Abstellkammern unterbringen die absolut nichts von dem versprechen wie ihr es angeboten habt… Ich habe noch nie in meinem Leben so eine Bewertung geschrieben und muss es hoffentlich auch nicht wieder… Aber irgendwann ist das Maß auch einmal voll…
De bedden waren prima. De dame die de kamer bij hield was vriendelijk en adequaat. Ze zorgde dat het ons aan niets ontbrak.
De douchecel was oncomfortabel en gevaarlijk. En voor het betaalde bedrag had er wel een ontbijt bij gemogen. Prijs en kwaliteit niet in verhouding. Als we bij Voordeeluirjes boeken, zijn we voordeliger uit en dan is het direct overzichtelijk waar je voor betaalt en wat je krijgt.
Prima lokatie om te overnachten. Heerlijk gegeten
Top Lage direkt im Zentrum, alles fußläufig erreichbar, kostenloser Parkplatz in der Nähe, sehr freundliche Menschen, für uns richtig gutes Frühstück; auch sehr gutes Abendessen.
Locatie. De stad mooi!
De vrouw aan de Balie!
Die Location, das wie immer sehr freundliche Personal...
Nix zu berichten
Ligging aan het water op mooie plek in het centrum. Hotel heeft goed restaurant
De kamer was in een bijgebouw. Erg gehorig en met piepkleine badkamer.
Erg sober.
Your guide to the flawless travel experience