This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Spa and Recreational Amenities
Indulge in massages at the spa and make use of the fitness center and bicycle rentals for outdoor adventures.
Delicious Dining Options
Enjoy a satisfying meal at the restaurant and unwind with a drink at the bar/lounge, perfect for a relaxing evening.
Convenient Business Facilities and Event Spaces
Benefit from the business center, meeting room, and conference space for your work needs or events.
To book your centrally located stay at Teatro Hotel - Destigo Hotels in Warsaw, just a click away from major attractions like Palace of Culture and Science, reserve your room now.
Only dogs and cats are allowed
Service animals are exempt from fees/restrictions
Contactless check-out is available
Pet max weight (per pet) in lb is 26
Pets allowed
Only dogs and cats are allowed
Service animals are exempt from fees/restrictions
Contactless check-out is available
Pet max weight (per pet) in lb is 26
Pets allowed
Professional property host/manager
Contactless check-in is available
Pet max weight (per pet) in kg is 12
Maximum number of pets per room 1
Service animals are allowed
Location is perfect, close walk to restaurants, old town and the new modern section. Staff was very helpful.
A bit pricey for what you get, AC didn't work at first but got resolved. The pillows were minimal so either better quality or extra would make it a better night sleep. Liked the place overall but for the price there might be better options.
Location & Friendly Staff
Room was very small , just ok for 1 person but not really for 2 people.
Large room and amazing location
If they invest in sound proof windows, as wonderful as the location is, you will hear sirens, fast cars zooming by and party goers.
Schön renoviertes Zimmer, sehr gute Lage um Alt- und Neustadt zu erkunden
Great location.
Room was much smaller than it appeared from the photos.
The property was a boutique hotel, very clean and a great central position.
Nothing, everything was great
- sehr zentrale Lage mit eigenem Parkplatz (vorher reservieren!)
- sehr stilvolles Hotel mit sehr schönen und sauberen Zimmern
- Betten sehr gemütlich (Lautstärke zum Innenhof wie auch zur Straße war völlig in Ordnung)
- Lift vorhanden
- Rezeptionistinnen waren nicht sehr aufmerksam
- Frühstück war okay aber nicht außergewöhnlich gut
(- Klimaanlage war nur über Rezeption ausstellbar)
Da localização. Pertinho do centro.
The location was amazing, the rooms are very cozy and designed very well. Breakfast was outstanding!
Tylko śniadanie.
Wszystko. Grzyb w łazience, bardzo śliska posadzka prysznica, mimo wyłączenia klimatyzacji i zmiany temperatury co chwilę się załączała i wyłączała, niewygodne łóżka i bardzo małe poduszki… Brak restauracji, brak porządnego, normalnego i strzeżonego parkingu - po prostu kilka miejsc postojowych na tyłach pomiędzy biedronką a hotelem - nie było bezpiecznie zostawiając samochód, na dodatek 100 zł za dobę… kpina… ten hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki… co najwyżej na 2 gwiazdki.
Дуже гарний готель. Чудове розташування. Трохи гучно вночі, але можна взяти номер з вікнами у внутрішній двір.
Гарний сніданок. Дуже приємний та привітний персонал готелю. В номері було дуже число та затишно.
Сподобалось місце розташування, ресторан,смачний сніданок, особливо овочі в сливках тушені. Зручне ліжко, комфортна ванна кімната.
Плями на ковроліні в кімнаті і коридорі. Плями на декоративних подушках невеликі, але наче подушки не прали взагалі.
Die Lage ist hervorragend um die Sehenswürdigkeiten fussläufig zu erreichen. Die Parkplätze hinter dem Hotel sind mittelmäßig aber sehr angenehm und praktisch.
Das Bett ist ziemlich schmal, jedoch sauber und bequem.
Die umliegenden Bars und Restaurants sind in kürzester Zeit erreichbar und die meisten von guter Qualität
Der Glas-Aufzug im Treppenhaus ist eigentlich ein Blickfang. Dafür müsste der Aufzug und die Scheiben (innen und außen) aber gründlich gereinigt sein, was nicht der Fall war. Im Gegenteil.
Die Zimmer (204 /205) sind sehr klein und ziemlich abgenutzt. Die Teppiche sind schmutzig und gehören unbedingt ausgetauscht. Die Bäder sind klein. Die Bad-Ausstattung wirkt nur auf den ersten Blick hochwertig. Die Duscharmatur ist abgenutzt. Wasser kommt gleichzeitig aus beiden Brausen ( Kopfbrause und Handbrause) Die Duschtrennwand ist ziemlich stark undicht.
Die Klimaanlage ließ sich nicht regulieren, immer nur Kaltluft, und auch nicht ausschalten. Am Ende haben wir ein Fenster geöffnet um die Anlage außer Betrieb zu setzen
Alles in allem vermitteln die Zimmer keine behagliche Atmosphäre sondern eher eine mehr oder weniger zweckmäßige Übernachtungsmöglichkeit.
Der Frühstücksraum im Keller ( ohne Tageslicht) ist eng und gewöhnungsbedürftig. Die Tischplatten aus Holz sind teilweise aufgequollen. Das angebotene Frühstück ist mittlerer Qualität. Am zweiten Tag (Abreise) sind wir außer Haus frühstücken gegangen.
Ich verstehe nicht, wie so ein bestenfalls mittelmäßiges Hotel, so hochwertige Bewertungen haben kann. Hier ist nichts fabelhaft. Die m.E. zu hohen Bewertungen haben zu meiner Buchung geführt. Insofern war ich sehr enttäuscht. Mit den jetzigen Erfahrungen hätte ich dieses Hotel nicht gebucht.
Your guide to the flawless travel experience