This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Luxurious Amenities and Dining Options
Holiday Club Turun Caribia offers a range of amenities including a spa, gym, and indoor activity park. Guests can indulge in delicious meals at 3 unique restaurants, catering to various tastes with generous portions and fresh options.
Convenient Location and Transportation
Located near River Aurajoki and just 1.5 km from central Turku, the hotel provides easy access to local buses, making travel to the Central Station a breeze. The helpful staff can also assist in recommending top restaurants and sights to explore in the area.
Comfortable Stay with Modern Facilities
Each guest room is equipped with a flat-screen TV, private bathroom, and free WiFi. Whether relaxing in the spa, working out in the gym, or enjoying family-friendly activities, Holiday Club Turun Caribia ensures a comfortable and enjoyable stay.
Book your stay at Holiday Club Turun Caribia for a memorable and relaxing experience.
A deposit may be required at the property.
Pets are allowed on request. Charges may be applicable.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Private parking is possible on site (reservation is not possible) and costs EUR 15 per day.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 1 year old stay for € 20 per person per stay when using an available cot.
Children up to and including 14 years old stay for € 10 per person per night when using an available extra bed.
You haven't added any extra beds.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Mycket trevlig personal och mycket aktiviteter runt omkring för barnen.
Väldigt dåligt städat. Tjocka lager med smuts/klet på handtag som jag själv torkade bort. Fingeravtryck på speglar och garderobsdörrar o.s.v.
Vähän alkaa ikä näkyä. Ravintolat eivät olleet avoinna, se oli harmillista.
Illalla tuli palohälytys, se sinänsä oli ok ja tarpeellinen operaatio. Palokunnalle terveisiä - huusivat vain mikrofooniin, että saatte mennä sisään. Olisi pari sanaa syystä voinut kertoa.
Hyvää ja sujuvaa palvelua. Hyvä aamupala, hummus uupui + voisi olla enempi vegevaihtoehtoja- vaikken ole vege.
Maksullinen pysäköinti- yöpujille/hotellin asiakkaille.
Lapsiperheelle sopiva allasalue ja aamiainen oli sopivaan aikaan.
Siisteys
Henkilökunta, palveluiden määrä, sijainti
Kiinteistöt, erityisesti kylpylän tilat todella remontin tarpeessa. Lattia ja seinälaatat, pinnat, oikeastaan kaikki mahdollinen tarvisi remonttia melko pikaisesti. Koskaan ennen ei ole vielä alkanut häiritsemään tilojen kunto ennen tätä. Harmi sinänsä, koska remontin jälkeen koko paketti olisi tosi hyvä kaikkine palveluineen tuossa sijainnissa.
Aamiainen ihan hyvä.
Ilmastointin ääni oli tosi iso, joka häiritsi yöllä. Palohälytys tuli aamulla ennen klo 7, henkilökuntaa ei informoinut mitenkään tästä tilanteesta mistä johtuu. Kaikki odottivat ulkona, mitä tapahtuu. Henkilökunta olisi voinut tulla ulos edes kertomaan mikä on tilanne .
Läget är bra, stor parkering
Personalen borde kunna prata svenska eftersom vi är ett tvåspråkiga land. Hoteller behöver renoveras.
Kylpylä oli kiva vaikka seuraavana päivänä siellä oli asiakkaita jotka olivat uimassa alusvaatteillaan eikä se näyttänyt valvojia haittaavan.
Aamupala oli ok, toki jotkin asiat olivat loppuneet vaikka olimme suht aikasin paikan päällä. Perus mehu olisi ollut hyvä ja vohveleille olisi voinut olla vaikka ihan hilloakin tarjolla. Jos hilloa oli oli se sijoitettu huonoon paikkaan ettei löytynyt. Palvelut oli lähellä, toki joutui maksamaan parkmanin palvelumaksua kun liikuttiin omalla autolla niin veloitti aina joka kerta palvelumaksunkin.
Päästiin aiemmin huoneeseen mikä oli hyvä. Ravintolan tarjoama ruoka liian lappea siihen nähden kun matkustaa lapsen kanssa jolla rajoittunut syöminen.
Kun saavuimme huoneeseemme löytyi sieltä kuolleita ötököitä ja käsienpesu ainetta ei oltu lisätty. Lisäksi ekana iltana alkoi palohälyttimet soimaan, poikani sai paniikkikohtauksen. Tosi huonosti infottiin mistä tämä johtui enkä jäänyt jonottamaan asiaa. Lähtö aamuna saimme herätä taas palohälytykseen ja taas kerran ei mitään infoa. Kun lähdimme pois ei edes pahoiteltu tätä asiaa saatikka kysytty kuinka viihdyimme. Olisin halunnut antaa palautteen naamatusten, mutta tapa juurikin ettei edes kehdata kysyä viihdyimmekö.
Bookingin kautta huonosti infottu mihkä kuuluu myös kylpylämaksu. Yritin katsoa uudestaan että mistä valita hotellitöpyminen, aamiainen + kylpylä.
Sänky mukava.
Huone oli melko alkeellinen: puolikkaat vaakaikkunat, joista näkyi vain taivas, yöpöytiä ei ollut lainkaan, tv:n älyominaisuudet estetty, wc:n ovi ei toiminut kunnolla. Varatyynyissä ei tyynyliinoja.
Respassa heikko asiakaspalvelu.
Aamiaisella tarjoilut osin loppu ja osin heikko tasoista.
Palohälytys soi aamulla, eikä hotellilla tullut mitään kuulutuksia/ infoa asian osalta.
Bed was comfortable
Fire alarm, paid parking for motorcycles, breakfast
Asiakaspalvelu ja aamupala.
breakfast and pool facilities
the room was really hot. what i envisioned to be a staycation became a nightmare. the hotel needs to have a good renovation. the place is old, even the fire alarm was not that loud that you could hear right away. it took a good few minutes to realize that the sound was a fire alarm, and there was a suspected fire. The beddings and the bed need a serious makeover.. very old that its not crisp anymore..so many creases and the bed? total disaster. I really wish I just stayed home.
Your guide to the flawless travel experience