This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Beachfront Paradise
Beachfront Bliss: Enjoy a beach with children-friendly facilities and a docking station for your boat.
Culinary Delights: Indulge in fresh sea fish and a cappella music at Restaurant Mulino.
Relaxation Oasis: Unwind at the intimate spa center offering diverse treatments.
Experience the perfect blend of nature, luxury, and entertainment at Hotel Malin. Book now for an unforgettable stay!
Please note that the hotel cannot be accessed by wheel chairs.
Please note that each guest gets a beach bag to use (towel, robe and slippersincluded).Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
A deposit may be required at the property.
When booking more than 3 rooms, different policies and additional supplements may apply.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Public parking is possible on site (reservation is not needed) and costs EUR 15 per day.
Pets are not allowed.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 1 year old stay for € 7 per person per night when using an available cot.
Children up to and including 6 years old stay for free when using an available extra bed.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
We kregen een geweldige upgrate van een standaard kamer naar de grootste suite van het hotel
Het ontbijt, zeer minimaal en diverse dingen niet geweldig bereid.
Sehr leckeres Frühstück, mit allem was das Herz begehrt.
Wir waren sogar schon 2 h vor Check-In an der Unterkunft und unsere Zimmer waren schon fertig und wir durften auch schon auf dem Hotel-Parkplatz (10€ pro Tag) parken.
Parkplätze hätte im Preis inbegriffen sein können.
Osoblje i recepcija zaslužuju sve pohvale,ljubazni su, uslužni i zaista se trude da gostima boravak bude ugodan.
Nažalost, sam hotel nije ispunio očekivanja. Sadržaji i opći dojam ne odgovaraju cijeni koju plaćate, a objektu bi dobro došlo osvježenje i više pažnje prema detaljima. Iako se osoblje maksimalno trudi, hotel kao hotel ostavlja dosta prostora za napredak.
Najveći plus su zaposlenici, dok je smještaj ostavio pomiješane utiske.
Za hotel koji se predstavlja kao objekt višeg standarda zaista je nezamislivo da sobe nemaju Smart TV i osnovne moderne sadržaje koje danas nude i znatno jeftiniji hoteli. Stiče se utisak da se naplaćuje premium cijena, a da zauzvrat ne dobijate uslugu i opremljenost na tom nivou.
Nažalost, odnos cijene i kvaliteta nije zadovoljavajući. Da nije ljubaznog osoblja, ukupni utisak bio bi znatno lošiji.
Vse je bilo super... lokacija, čistoča, soba z veliko teraso, bogata izbira zajtrka, zelo prijazen personal.
/
Tutto
Prezzi troppo cari
Zelo lepo urejeno, lepo opremljeno, udobno in čisto.
/
Der Balkon war sehr groß und gut gelegen
Das Frühstücksbuffet war ausgezeichnet.
Das Badezimmer war sehr klein.
Einige kleine Reperaturen wären in unseren Zimmer zu machen gewesen.
Alles war sehr gut!
Nachmittags war das Kaffeeservice etwas lax , und am Abend zum Essen war’s wieder tip top !
Das Zimmer war sehr schön. Sehr modern und man hatte alles was man braucht! Personal war auch sehr sympathisch. Frühstück war ein Traum. Alles was das Herz begehrt! Auch dir Terasse war sehr gemütlich. Auch der Weg Vom Hotel zum Strand ist kurz. Ins Zentrum ca 10 min Fußweg. Betten waren auch sehr bequem und null durchgelegen!
Wir waren die 1ste Juni Woche. Sind schon öfter in Kroatien gewesen aber Liegen ohne Schirm zu haben,hatten wir noch nie. Toilette Am Strand geschlossen Wir wurden auch nicht informiert das der Wassersport wir jetski zB noch nicht angeboten wird. Oder auch die beach bar zu hat, oder auch am Strand noch keine liegen sind. Es wird angeboten auf der Hotel Seite. Es aber dann nicht nutzen zu können ist ärgerlich! Wenn man darüber informiert wird, ja klar versteht man es eher! Die Massage war okay. Habe bei der Wellness Rezeption eine deep full body gebucht. Ging in Ordnung. In der Behandlung wurde mir aber gesagt das geht nur beim Rücken. Das war gut! Der rest war intensives eincremen. Aber sie war sehr sympathisch☺️
Alles in allem war es trotzdem eine schöne Woche!
Die Zimmer wurden neu renoviert und das Personal ist sehr freundlich
Die Lage zum Meer das Zimmer mit Meerblick das Personal sehr freundlich und hilfsbereit das Frühstück einfach top kommen gerne wieder
Wij verbleven 4 nachten in dit hotel in een de luxe tweepersoonskamer. Goede ligging om verder het eiland KRK te verkennen. Vriendelijk personeel, mooie, grote en schone kamer. Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen.
Your guide to the flawless travel experience