This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Surf Lessons and Hiking/Biking Trails
Escape to Apartamentos Costa Norte and take advantage of the surf lessons offered onsite or explore the nearby hiking and biking trails.
Fully Equipped Guestrooms
Our 8 guestrooms are designed with your comfort in mind, featuring kitchens, down comforters, premium Egyptian cotton sheets, and complimentary wireless internet access.
Beachfront Location
Located on the beautiful San Vicente de La Barquera Beach, just a 5-minute walk from the Bay of Biscay, Apartamentos Costa Norte offers a perfect seaside getaway. Book now and experience the best of coastal living.
Service animals are exempt from fees/restrictions
No smoking
Pet max weight (per pet) in lb is 44
No elevators
Pets allowed
Service animals are exempt from fees/restrictions
No smoking
Pet max weight (per pet) in lb is 44
No elevators
Pets allowed
Children welcome
Professional property host/manager
Pets allowed (no fees)
Pet max weight (per pet) in kg is 20
Only dogs are allowed
Pets welcome (restrictions apply)
Service animals are allowed
Muy mala limpieza, esperaba un apartamento como el de las fotos con una habitación y no, se trataba de un estudio con todo en la misma dependencia, literas, cocina, sala. El sofá estaba viejisimo daba pena, los colchones se hundian en el centro y no se podía descansar por las noches.
La atención por parte de recepción muy buena, la lavadora no iba y pronto nos cambiaron a otro de las mismas características pero la limpieza seguía estando igual de mal, y los colchones también aunque por lo menos mejoramos el sofá.
En resumen muy, muy caro para lo que ofrecía.
Nada recomendable, decepcionantes los colchones, la limpieza, el sofa/cama no podias ni sentarte, la ducha no podias colgarla. Un lugar muy de batalla para gente joven. Nada cuidado. En fin, nada recomendable.
Sin comunicación a penas con el personal del apartamento, y la limpieza deja mucho que desear para el precio que tiene.
La limpieza de la casa no era buena, no había sábanas para todas las camas y eso que avise que erasmos cinco personas tres de ellos menores.
El alojamiento estaba bien, el mayor problema es la hora tan tardía para poder entrar.
Your guide to the flawless travel experience