Hotel Pacific

Hotels
7.8 (204 reviews)
Bredaseweg 24, Weelde Ravels , Weelde , be

Free
Children allowed
Pets allowed

Facilities

Free wired internet
Snack bar/deli
Access to nearby outdoor pool
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
Internet access
Housekeeping on request
Exercise/lap pool
Japanese garden
Swimming nearby
See all facilities

Review Highlights

Pros:
Friendly staff
Spacious and stylish rooms
Good value for money
Cons:
Cleanliness issues
Limited food options
Some amenities closed in winter

Categories

Cleanliness
6.69
Several reviews highlighted issues with cleanliness, including a dirty bathroom and a green swimming pool.
Service
8.66
Positive feedback on the friendliness and helpfulness of the staff, especially the host.
Location
8.2
The hotel is in a quiet area but noted to be a bit remote, which may require a car.
Room Quality
8.65
Rooms were described as spacious and stylish, with comfortable beds.
Amenities
8.18
Guest enjoyed the pool and the homey atmosphere, though some amenities were limited in winter.
Value for Money
7.64
Good value noted, despite some cleanliness concerns and a lack of breakfast offerings.
Food and Beverage
6.19
Limited food options due to the restaurant being closed, impacting the overall dining experience.
Overall Experience
8.16
Majority of guests enjoyed their stay, citing the friendly host and comfortable environment.
* This sentiment is summarized by AI based on user reviews.
Updated at: 2026-01-09 20:42

Property Description

Luxurious Accommodation with Modern Amenities
Hotel Pacific, located in Weelde, offers a 3-star experience with a seasonal outdoor pool, free private parking, and a charming garden and terrace. The hotel provides free WiFi, a restaurant, and a bar for guests to unwind after a day of exploring.

Delicious Dining Options and Convenient Services
Start your day with a delightful continental breakfast before heading out for a day of activities like cycling in the picturesque surroundings of Weelde. Take advantage of the airport transfer service and bicycle rentals for a hassle-free stay.

Explore Nearby Attractions
Conveniently situated near Bobbejaanland and De Efteling, Hotel Pacific is the perfect base for exploring the area. With Breda Station just 35 km away, and Eindhoven Airport at 49 km, your travels are made easy.

Book your stay at Hotel Pacific now for a memorable experience!

Important information:

Please contact us if you wish to check in before 8:00 AM or after 2:00 PM, this is possible on request.
A deposit may be required at the property.

Check-in and check-out hours:
Check-out: 11:00 AM

Property Policies

  • Parking

    Free private parking is possible on site (reservation is not needed).

  • Internet

    WiFi is available in all areas and is free of charge.

  • Children and extra bed policy

    Children of any age are allowed.
    People no matter the age stay for € 10 per person per night when using an available extra bed.
    You haven't added any cots.
    Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
    Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.

  • Pets

    Pets are allowed. Charges may be applicable.

Location

Guest Reviews

7.8
Based on 204 reviews
Cleanliness: 6.69
Service: 8.66
Location: 8.2
Room Quality: 8.65
Amenities: 8.18
Value for Money: 7.64
Food and Beverage: 6.19
Overall Experience: 8.16
N
Nandy couple nl
6
Prima voor een nacht, maar niet top
Pros:

Ruime kamer, koel tijdens een warme dag en met alle benodigdheden. In- en uitchecken ging snel.

Cons:

We vonden de kamer niet heel schoon: lag vuil op de grond en we hadden last van een mierenplaag. Dit hebben we aangegeven bij de eigenaresse, zij gaf aan dat het een moeilijk te verhelpen probleem was. Daarnaast vonden we het zwembad er niet aantrekkelijk uitzien, het water was troebel.

2026-05-31 via Nuitee
O
Olga family_with_children nl
10
Очень хороший отель, очень чистые, уютные номера.
Pros:

Близко ко всем достопримечательностям

2026-05-26 via Nuitee
L
Leonie couple nl
7
Bijzonder hotel, zwembad zou prachtig zijn. Kamer matig.
Pros:

Het is een echt bijzonder hotel, mooi gebouw, veel bijzondere accessoires, echt geen doorsnee hotel. Prachtige tuin en mooi, maar (nu nog?) vies zwembad. Ruime kamer, lekker koel en ver weg van de doorgaande weg achter de tuin en zwembad. Het ontbijt was heerlijk (€22 P.P.), met verse aardbeitjes, heerlijk brood, huisgemaakte tonijnsalade, goede koffie en gekookt of vers gebakken eitje. Fijn de je een klein zitje hebt bij de kamer en de tuin inkijkt.
De hond mocht ook mee tegen meerprijs van €20. Dat is natuurlijk prima, maar ik had het gevonden als dat even wordt gecommuniceerd op het moment dat ik vraag of de hond mee kan.

Cons:

De douchecel was echt verouderd en oogt daardoor vies, barst in de wastafel. Dode fruitvliegjes oid in de badkamer. De rest van de kamer was wel echt schoon. De bedden kraakten enorm en de matrassen zijn naar mijn smaak teveel doorgelegen. Wel mooi opgemaakt. Het zwembadwater had de juiste kwaliteit, maar moest eigenlijk nog zomerklaar worden gemaakt. Het leek meer natuurwater, heel veel algen op de bodem en het water was niet helder. Dit heeft de eigenaresse wel verteld voordat we kwamen, maar toch, als je weet dat het 30 graden wordt moet je het zwembad toch gewoon klaar hebben? De 2 dagen dat wij er waren hebben we niet gezien dat er iets aan het zwembad werd gedaan.

2026-05-25 via Nuitee
Y
Yoeri solo_traveller nl
10
Pros:

Gastvrijheid

2026-05-25 via Nuitee
B
bosma solo_traveller nl
8
Prima
Pros:

Vriendelijke eigenaar

Cons:

Zwembad was nog niet in gebruik

2026-05-23 via Nuitee
S
Sabine couple be
8
Zeer tof en aangenaam.
Pros:

De gastvrouw is zeer aangenaam en enorm vriendelijk. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid. Eén ideale uitvalsbasis om mooie fietsroutes te maken.

Cons:

Geen opmerkingen

2026-05-18 via Nuitee
W
wim extended_group nl
8
Pros:

De gastvrouw doet veel om het naar de zin te maken

Cons:

Ik had van te voren moeten melden dat we wilden dineren

2026-05-17 via Nuitee
A
Alix solo_traveller be
9
2026-04-21 via Nuitee
C
Cindy solo_traveller nl
9
2026-04-19 via Nuitee
M
marinus solo_traveller nl
4
Pros:

De bedden waren prima en de kamer was schoon.

Cons:

Wij kwamen op 2e paasdag.
Kregen de sleutel en moesten het verder maar uitzoeken omdat zij pasen ging vieren en het hotel sloot tot de volgende morgen. Waar we een uitsmijter (wel lekker) en een bakje koffie kregen.
Het zwembad zag eruit als een visvijver.
Omdat het seisoennog niet was begonnen.
Ze hadden beter geen kamers kunnen verhuren in deze tijd.
Sluit gewoon.
Wij waren de enigste gasten.

2026-04-12 via Nuitee
C
Charles extended_group gb
8
2026-04-08 via Nuitee
J
Julian couple gb
9
Had a good stay here for two days. The proprietor is a lovely lady and spoke great English.
Pros:

Had a good stay here for two days. The proprietor is a lovely lady and spoke great English. Very hospitable and room good.

2026-04-07 via Nuitee
L
Laurent couple be
3
Bon emplacement,dommage le reste.
Pros:

Pas grand chose.

Cons:

Presque tout.

2026-03-23 via Nuitee
J
Jeroen couple nl
6
We konden slapen
Pros:

Alles was schoon in de kamer

Cons:

De kamers zijn net vernieuwd maar waarschijnlijk was iets in de badkamer niet goed aangesloten want er hing een enorme putlucht in de kamer.

2026-03-23 via Nuitee
B
Bron extended_group nl
7
2026-02-09 via Nuitee
B
Beatrice solo_traveller be
8
2026-01-19 via Nuitee
C
Cartesio Films couple fr
1
2026-01-19 via Nuitee
I
Isabelle solo_traveller be
8
Lina de hoste was super vriendelijk en heel gedienstig. Had mijn hond bij en was absoluut geen probleem. Ik ga zeker ter
Pros:

Zeer goed en super vriendelijk ontvangst. Kamer was zeer net en rustig gelegen.

2026-01-19 via Nuitee
A
Alexandre solo_traveller be
9
2026-01-05 via Nuitee
C
Corina couple nl
7
Prima overnachting in een hotel met een super leuke gastvrouw
Pros:

Mooie rustige locatie en een super leuke gastvrouw.
Ondanks dat het restaurant was gesloten werd er toch koffie met een koekje geserveerd aan de bar.
Echt een huiselijk gevoel krijg je er.

Cons:

Jammer dat het restaurant in de winter gesloten is, waardoor er geen ontbijt was.

2026-01-01 via Nuitee