This action requires an account to continue. Please log in or create an account in order to proceed with your booking.
Lakefront Luxury
Experience the serenity of Vossevangen at Park Hotel Vossevangen, located a stone's throw away from the picturesque Vangsvatnet lake.
Comfort and Convenience
Relax in our well-appointed rooms featuring private bathrooms, free toiletries, and cozy seating areas. Enjoy complimentary WiFi and parking during your stay.
Dining and Adventure
Indulge in delectable dishes at our on-site restaurant and unwind with a drink at the bar. For thrill-seekers, skiing and cycling opportunities abound nearby.
Book now for an unforgettable stay at Park Hotel Vossevangen, where luxury meets nature's beauty.
Please note that Park Hotel Vossevangen has limited parking spaces. Parking cannot be reserved and is subject to availability upon arrival.
When booking more than 5 rooms, different policies and additional supplements may apply.
A deposit may be required at the property.
Free private parking is possible on site (reservation is not possible).
Pets are allowed on request. Charges may be applicable.
WiFi is available in all areas and is free of charge.
Children of any age are allowed.
Children up to and including 3 years old stay for NOK 100 per person per night when using an available cot.
Children from 4 years old to 12 years old stay for NOK 100 per person per night when using an available extra bed.
Any type of extra bed or child's cot/crib is upon request and needs to be confirmed by management.
Supplements are not calculated automatically in the total costs and will have to be paid for separately during your stay.
Hyggelig personale.
Kritikkverdig at dere kan ta så mye penger for et rom i så dårlig forfatning. Vi fikk heller ikke rommet vi hadde booket (det var spesifisert 2 ENKELTSENGER og ikke en liten dobbeltseng på 160 cm) noe som også ble bekreftet av resepsjonist da jeg klaget på dette, men på tross av at jeg booket et halvt år i forveien fikk jeg beskjed om at det dessverre var litt overbooket på den type rom. Rommet var også i dårlig forfatning med svart mugg på bad og i vinduskarmer, treverket og maling i vinduskarmer flasset og falt av i store mengder. Jeg er skuffet over at dere kan ta over 3000 kr per døgn for et så uhyggelig rom. Til og med Fleischers motel (som ikke er et hotell som dere) har høyere standard og har langt lavere pris. Kommer aldri til å booke hos dere igjen i hvertfall ikke når det er direkte farlig for helsen å sove i et rom med mugg/svartsopp.
Sentralt på Voss
Hotellet har slitte og utdaterte rom. Frokosten hadde dårlig utvalg.
Beliggenhet, god frokost
Mislikte at eg fikk en faktura for parkering når jeg trodde at å parkere utenfor hotellet på nedsiden ved vannet var gratis, har ikke betalt for den plassen før, så dette var nytt for meg og burde kommet frem før bestillingen, hilsen Henry Andreassen.
Frokosten var veldig bra.
Badet var veldig kaldt, ikke varmekabler i gulv.
Fikk ikke parkere ved hotellet.
Beliggenheten, fint resepsjon område
Gammelt og slitt. Mye bråk og støy på kveld natt fra veien utenfor
God service
Slitt rom og lite utvalg på frokosten
Likte allt utenom dusjen
Dusjen
Sentralt
Oppblåst pris pga fotballcup. Bråk hele døgnet. Veldig slitt. Verste jeg har sett kanskje. Knøttlite rom og bad. Dusjforheng. Dritne fuger. Ikke varmekabler. Dårlig dusjhode. Èn svært utslitt stol på deling. Gulvet sprikte i skjøtene. Frokost: tørt brød, rotten frukt(honningmelon) tørr og kald bacon, tomt for kokte egg, overkokt eggerøre. Dette var dårlige greier. Hilsen en som bor mye på hotel ila året. Dobbel så dyr overnatting som normalt hvor som helst i Norden
Viešbutis - centre,kambarys su nuostabiu peizažu , pusryčiai geri. Nepaprastai maloni ir paslaugi registratūros darbuotoja. Nuoširdžiai padėjo išsiaiškinti visuomeninio transporto tvarkaraščius. Labai jai ačiū. Gaila, kad nežinau vardo.
Viskas gerai
Great location & nice rooms. Nice breakfast but got very busy with tour groups if you didnt go early.
Plassering ved Vangsvatnet, svært hyggeleg personalet, romslig rom og gode senger!
Litt lite hotellfølelse på badet mtp produkt, og så er jo hotellet relativt "utdatert" bygningsmessig.
Balkong og utsikt fra rommet
At parkering koster så mykje
Fin beliggenhet
Smal seng. Veldig slitt. Badet fungerte, men ikke særlig tiltalende.
Frokosten var kjempebra. Beliggenheten bra. Betjeningen bra
Nedslitt rom. Gulvet var utslitt. Skjøtene på parketten slapp. Vepsebol bak gardinene. Badet nedslitt. Sofa og skinnstol var gamle og ufyselige. Skulle vært på søppelfyllinga for lenge siden.
Veldig god frokos - og perfekt beliggenhet midt i sentrum
Your guide to the flawless travel experience